Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger tips til forbedringer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trenger tips til forbedringer

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	126.7 KB
ID:	300220
    Click image for larger version

Name:	image (1).jpg
Views:	1
Size:	116.2 KB
ID:	300219

alt er tegnet i 1-1 skala og kassen er på ca 216 L.
    planen er 4 jbl subber 12''

hvordan kan jeg forbedre kassen på alle slags måter?

Min første tanke var avstivning av kassen, tenkt på det?
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

de portene så meget små ut. ville heller gått for 2 stk 6" porter, og som nevnt over her. Avstiving er meeeeeget viktig

mvh kim

Comment

avstiving

har tenkt på avstiving ja, men hvordan bør jeg helst gjennomføre den? hva burde jeg gjøre. og ja 6'' høres litt bedre ut :-P

Comment

2x2/2x1 treverk eller gjenge stenger av litt grove kaliber. men 2x2 funker fint skal stive opp på de lengste og største flatene

mvh kim

Comment

Er det fire subber hvor hvert par spiller i hver sin retning? Jeg ville foretrukket aa ha alle elementene montert i en baffel slik at de spiller i samme retning.
            never enough!

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
              Er det fire subber hvor hvert par spiller i hver sin retning? Jeg ville foretrukket aa ha alle elementene montert i en baffel slik at de spiller i samme retning.

Det funker fint slik han har tegnet det. Hadde en slik kasse i stratusen føre jeg bygde om

mvh kim

Comment

Mister han en baffeleffekt da? Eller hva det nå het.
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
                X