Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse til 4 8"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kasse til 4 8"

Tenkte jeg kunne lage en liten prosjekttråd på denne
    Har ikke så mange og detaljerte bilder av hele prosessen men man får med seg det viktigste!

Startet å bygge litt spontant da jeg hadde lyst å bygge noe og har fire Seas 8" basser som kunne vert brukt til noe, så hvorfor ikke

Bildene sier det meste foreløbig:

Det ble en fin kasse hvilken bil, andre ting skal du sette i denne?
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

stiligt
      2 loud

Comment

Vert stilig om den havnet i en kompis sin blå w124

Eller så går den i min bil når jeg får begynt på den muligens kombinert med 4" tang band fulltoner på Mosconi forsterker, kommer logg, ellers blir den solgt!

Comment

Comment

Da er kassa trekt i sort biltema stoff, den er billig og ikke i nærheten av like god
            som stoffet fra bilstereosenteret som jeg husker dey, så går nok tilbake til det neste gang jeg bygger noe som skal bli fint

Her ser man sporet som ble frest ut for å ha en fin overgang:

Så er det bare å starte:

Ferdig

Mangler bare litt finpuss og lakk i porten og i nedsenkningen til elementene så er den nokså ferdig!

Comment

Den ble fin!
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

Tipper det her er ditt verk Sondre ???
                Regner med det blir måling neste gang Tlf ringer ;-)
                Fin front på kassa :-)
                150 km/t Problem............150 DB No Problem.............

https://www.youtube.com/watch?v=tLa23-jOq4E

Comment

Originally posted by Junior4x4 View Post
                  Tipper det her er ditt verk Sondre ???
                  Regner med det blir måling neste gang Tlf ringer ;-)
                  Fin front på kassa :-)
                  Stemmer det ja, hvem ellers nei det var litt frekt sagt..

Kan hende det ja en dag

Er første gang jeg bygger og lakkerer på denne måten så er ganske fornøyd med resultatet

Comment

Originally posted by zxsonnyxz View Post
                    Vert stilig om den havnet i en kompis sin blå w124

Eller så går den i min bil når jeg får begynt på den muligens kombinert med 4" tang band fulltoner på Mosconi forsterker, kommer logg, ellers blir den solgt!
                    Så ikke at det var en alta mann, men den mercedes har jeg møtt en gang, og da så det ut til at den tok nedi ved det opphøyde fortauet ved Bosekopp skole?

Skal de inn i mercesden? eller har du en annen bil?

Comment

Hehe ja den bilen tar nedi over alt omtrent

Om han vil ha den så får han den billigst av alle da den bilen blir som en "reklamebil" for meg da.
                      Er behjelpelig å bygger kasse og slikt og legger litt solfilm osv. om noen trenger mot en fair betaling, sånn på hobbybasis bare

Selv har jeg en Opel Omega som forhåpentligvis er med på treff og konkurranser til neste sommer!

Comment

Er min mercedes og ikke veldig uvanlig at den tar borti!
                        Den kassa må nestn i min bil, hadde vært fett, fargen å alt stemme jo

Hadde bare økonomien vært der nu så hadde mann fått en pakke i posten fra sundown eller gladen (y)
                        Last edited by oddskii; 20-08-2014, 18:32.

Comment

Hehe ja den bilen tar nedi over alt omtrent

Om han vil ha den så får han den billigst av alle da den bilen blir som en "reklamebil" for meg da.
                          Er behjelpelig å bygger kasse og slikt og legger litt solfilm osv. om noen trenger mot en fair betaling, sånn på hobbybasis bare

Selv har jeg en Opel Omega som forhåpentligvis er med på treff og konkurranser til neste sommer!
                          Perfekt! Det er akkurat noe slikt jeg trenger

Må få deg til å se på min bil en gang, og dere må si om de Seas 8 tommerne blir noe bra

Comment

Er bare å ta kontakt

Comment

Gleder meg til det! Bilder av din bil og hva du har startet på?

Kassa ble kjempelekker! Helt super finish. Får vi se bilder ferdig montert med elementer?
                              never enough!

Comment

Working...
                              X