Kjøpte meg nylig en pizzatralle for litt mindre enn prisen av en grei mobiltelefon, da det er begrenset hvor mye man får fraktet med seg i baksetet på en Golf.
Skal ikke kjøre rundt på mer enn litt verktøy og slikt, men kan være greit å få plass til folieruller på 150+cm i ny og ne.
Lyd må man ha, de to Toyotahøyttalerene av ukjent størrelse foran er alt som er i den. Ikke heelt drømmelyd. Men det er 2x 2DIN åpninger i dashen da, både oppe og nede så man kan ta seg ut på spillerfronten iallfall.
Ved innkjøp:
Nydelig?
Lakka noen 15" Golf felger jeg hadde, alt er bedre enn rustne stålfelger. Ble hvite som bilen:
10 hjul baki og bare lastet opp til vinduskarmen. Har ingen planer om å bruke plassen her til anlegg
Får se hva det blir til slutt, men så langt er iallfall dette skaffet til veie:
Pioneer 80PRS spiller
Focal 165KRX3 3-veis frontsett
Ipad Mini til multimediabruk/Spotify/etc
Tar det litt etterhvert dette her.
Skal ikke kjøre rundt på mer enn litt verktøy og slikt, men kan være greit å få plass til folieruller på 150+cm i ny og ne.
Lyd må man ha, de to Toyotahøyttalerene av ukjent størrelse foran er alt som er i den. Ikke heelt drømmelyd. Men det er 2x 2DIN åpninger i dashen da, både oppe og nede så man kan ta seg ut på spillerfronten iallfall.
Ved innkjøp:
Nydelig?
Lakka noen 15" Golf felger jeg hadde, alt er bedre enn rustne stålfelger. Ble hvite som bilen:
10 hjul baki og bare lastet opp til vinduskarmen. Har ingen planer om å bruke plassen her til anlegg
Får se hva det blir til slutt, men så langt er iallfall dette skaffet til veie:
Pioneer 80PRS spiller
Focal 165KRX3 3-veis frontsett
Ipad Mini til multimediabruk/Spotify/etc
Tar det litt etterhvert dette her.
Comment