Nei, har bare en midlertidig Phoenix Gold Ti210 i en lukket kasse, er familiefar og da må bagasjerommet kunne brukes. Men skal gå balls out på treffet, ryker den så ryker den, for frontsettet spiller lavt nok til at jeg overlever til neste sommer om den ryker. Om den ikke ryker skal jeg se om jeg får solgt den, er bare i en 17l kasse, så er sikkert noen som vil ha en "søt" liten kasse
Ellers har jeg en Alpine 2 DIN spiller, DLS 3 veis frontsett, en JBL DSP (Som jeg også skal selge til vinteren), 3 Precision Power forsterkere.
Planen er å kjøpe en monoblokk til, fikse en kasse på hver side av bagasjerommet, og så se hva jeg kan sette i disse kassene. Jeg bygger for at det skal være fin lyd, men siden det er så mye ESPL konkuranser i nord, skal jeg ordne det slik at jeg kan få et respektabelt, men sikkert ikke topp, resultat på disse også.
Håper å se flere bilder av bilen og bygget ditt
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Har så j*vla lyst på pokal i helga! men nytte ikke når man mangler element, sku veldig gjerne hatt sundown x-10 eller zv4 siden de ser så sinnsykt heftig ut, men prisen er også veldig heftig for en student!
Meeen er enda mye vi kan forske på med den subben vi har tilgjengelig, flere porter, en veldig lav tuning enda og en veldig høy. 6.th order? Plater er heldigvis ikke så veldig mangelvare atm så er mye vi kan prøve, er artig og teste ut nye ting!
Bilen vil nok være på treffet i Alta i helgen om jeg får lov å stå på området uten og delta, og bare demoe litt, kan jo selvfølgelig også delta for morroskyld, men neppe at vi orker og legge så mye jobb i install før helga siden alt e bare midlertidig og skal ut og inn osv. så blir en veldig dårlig plassering da i så fall
Må lure zxsonnyxz til og få meg å bilen ned til STD garasjen igjen så vi kan sparkle og male kassa vertfall før helga å skjule amp/kabler osv. Vi sitt allerede og planlegger nestesesong da ingen av oss fikk deltatt noe spesielt i år.
Skal komme mye sterkere tilbake nesteår i 2w klassen, da er nok guttedrømmen om sundown oppfylt og vil neppe tru jeg går tilbake til vanlig porta kasse med det samme, 4th/6th order e så mye mer spennanes i mine øya
Skal også prøve den hær subben og kassa og ampen i en liten 2 dørs polo fra 80 tallet å se ka den klare der iforhold til den 10 meter lange benzen, kan bli gøy
Får leke med det man har til man får økonomi til ordentlig utstyr!
Stemmer, jeg blir vel diskvalifisert om jeg ikke fester kassen?
Har bare et midlertidig bygg selv, og akkurat nå er kassen er ikke festet til noe siden den må kunne hives ut om jeg trenger plassen, og forsterkerne ligger bare på en fjøl under/bak setene.
Er det ikke bare å bruke lastestropper på kassen?
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment