Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mercedes benz w124 - langtidsprosject

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mercedes benz w124 - langtidsprosject

Hei! Skal begynne smått og forske litt i benzen.

Fikk taki en billig alpine type r 10" og en Rockford fosgate px10001d punch amp i dag, så skal få hjelp av zxsonnyxz i morgen og bygge en 4th order bandpass kasse for og se hva vi får ut av den lillingen

Er ikke planen og ha det som settup lenge, når økonomien kommer blir det nok større prosjekt på gang, men morro og styre litt fordeom, skal få kassen sammen og målt det i morgen så kommer opptadering fortløpende!

Kan poste ett bilde eller 2 av bilen i mellomtiden

Lil Jon & The East Side Boys - Get Low kom på tankene mine med en gang jeg så den bilen, selv om sangen handle om noe helt annet

Nylig omlakkert eller bare polert ordentlig?
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

haha skal huske !

Er verken nylakkert eller polert, lakkert for noen år siden og skal poleres fortløpende når ny fanger kommer på bilen. Traff en hare så :/

Comment

Jaa ka skal man sii..

Slik så den ut når jeg hentet den

Begynte mengang og sette sammen noe nytt da den kassen egner seg best på tennved

litt bilder under byggeprossesen

Måtte sette det i bilen og prøve litt, kan vell si vi alle 3 ble veldig overraska!!

Ble ikke måling i dag, men kommer i morgen
        Stor takk til zxsonnyxz for kassehjelp!

Comment

Kom meg i forkjøpet

Veldig morsomt resultat med en liten shallow mount R 10" i den kassa
          Første forsøk på bandpass dette her og blir nok ikke siste!

Blir interessant å se hva den klarer på termlaben
          Last edited by zxsonnyxz; 27-08-2014, 01:33.

Comment

Er veldig spent! må vertfall bytte spiller imårn!

Får jo lyst på flere element

Comment

Æ å termlaben e klar i morgen ;-)
              Da skal golfen også måles på nytt å mazdaen, ble akkurat ferdig med den :-p
              150 km/t Problem............150 DB No Problem.............

https://www.youtube.com/watch?v=tLa23-jOq4E

Comment

Æ ringer deg senere så teste vi litt

Comment

Hvor mange liter er de forskjellige kamrene på?
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

Det er jeg litt usikker på! Det må nesten sondre aka zxsonnyxz svare på

Comment

Originally posted by Defus View Post
                      Hvor mange liter er de forskjellige kamrene på?
                      De havnet til slutt på 20 og 50l minus port og element, ganske høyt forhold altså

Comment

Ble måling idag, sliter litt med å poste bilder da jeg kun har iphone tilgjengeli

Klarte 134 helt lukka, 135.4 med døra på gløtt og 135.6 med målern på dørlken og døra på gløtt
                        Vi skal klare 135 lukka da vi enda har en hel del vi kan forbedre

Comment

Kommer bilder senere ikveld/natt

Planen framover er og få sparkla og malt kassa, å få ting til å se ordentlig ut bak.
                          Imponerer meg like mye vær gang jeg skrur på musikk, artig med bandpass

Comment

Hadde ikke bilde av målinga som var helt lukket, skal nok måle på nytt snart når noe forbedringer er gjort så får man ta da

Comment

135db på en ti tommer er ikke galt Tror nok den klarer å slå min på treffet i september

Comment

Working...
                              X