Hva er det råeste av det råe man kan sette sammen av diskanter, mellomtone, sub etc. Er totalt newbie når det kommer til anlegg, men vil veldig gjærne lære litt. Om noen har tid til å lage ei "Hva jeg ønsker til jul av nissen" type liste hadde det vært artigt! Pris er ikke viktigt og så sant det på en eller an måte går(med eller uten modifikasjoner) i en Audi A4 98 mod!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 98
Collapse
X
-
Har du sett for deg noe budsjett? Er du sikkert på at du vil punge ut flere hundre tusen kroner for det absolutt beste man kan samle sammen av elementer, forsterkere, kabler, spiller, signalprosessor, demping m.m.? Sikker på at du vil kaste bort de kronene? Med "kaste bort" mener jeg at du neppe vil få maks ut av komponentene du handler inn likevel. Dette fordi lyd i bil er 80% justering og montering - ikke utstyr. Og ut i fra hva jeg har sett av monteringer og justeringer oppgjennom så er det et skremmende fåtal som faktisk klarer å lande noe sånt! Du skriver selv at du er totalt newbie, og da fraråder jeg deg faktisk å tømme bankkontoen på utstyr, også kommer en med et billiganlegg og spiller bedre enn deg likevel.
Finn heller ut hvor mye du kan tenke deg å bruke totalt, så er det lettere å komme med saklige råd om hva du skal handle At jeg setter opp en liste med sikleobjekter hjelper deg ikke en tøddel i søken etter bedre lyd i DIN bil.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
-
Dessuten kunne det være fint med et hint om hva du er på jakt etter, og da mener jeg bass som rister fyllingene ut av tennene dine, eller finest mulig lyd, eller en blanding.[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
Comment