Terasse skruene går inn i mdf platene som igjen er skrudd med en type selvborrende skrue som funker bra på metall
Announcement
Collapse
No announcement yet.
STD Omega Bygg
Collapse
X
-
Comment
-
Originally posted by Defus View PostDu gjør skikkelig bra arbeid!Originally posted by kimafro View PostSkal si du står på. Dette ble meget pent
mvh kimOriginally posted by dezuna View PostSer spennende ut gleder meg til å se fortsettelsen håper å få startet jeg og, må bare få satt meg inn i ny jobben først.
Originally posted by oddskii View PostSer like bra ut som bestandig skal få hørt med stefar idag om den ampen så det kan bli lyd
Comment
-
Fikk gjort litt mer i dag
Ofrer et av fleecepleddene mine
Første stift er på
Hele toppraden ferdig, fikk litt bedre tilgang uten resten av panelet
På med panelet igjen etter trimming av fleecen
Ferdig stiftet
Etter polyester
Det va alt jeg fikk gjort i dag Er ganske tidkrevende en del av disse greiene
Comment
-
-
Nå som polyesteret har herdet kjennes det såpass stivt at jeg tror det går greit å ta det av uten at det mister formen helt. Mye lettere å legge glassfiber når man kan legge det på et bord og få hjelp av tyngdekraften og ikke kjemper mot den
Er uansett så mye skruer of festepunkter her at det burde presses greit på plass selv om det vrir seg en smule.
Er og bygger på hytta i dag men i kveld rigger jeg nok opp i brakka og legger det som skal av glassfiber på døra
Comment
-
Fikk gjort det jeg håpet på i dag Ser at jeg må være enda rausere med polyesteren for at det skal trekke skikkelig gjennom fleecen, men tror det går bra.
Pusset til en jevn flate, kunne også vert enda litt jevnere. Er viktig å se litt kritisk på alle stegene og hvordan man kan gjøre ting bedre for å lære og bli enda flinkere neste gang!
Her har jeg fått på to lag. Bruker biltema sin rulle og den demonterte seg etter 5 sekunder Er nødt til å ha noe locktite eller lim på skruen som er det for å få den litt mer brukbar. Viktig verktøy når man legger glassfiber!
Rulle, og flapjack skiva jeg kjøpte for å slipe stoffer av dørpanelet. Nyttige saker
Noe slikt skal det se ut
Får nok ikke gjort mer før mandag
Comment
Comment