Antakelig blant de fineste 2-3 dørene jeg har sett på dette forumet. Heeelt nydelig. Applaus!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
STD Omega Bygg
Collapse
X
-
Lenge siden oppdatering her ja Men har kost meg godt med det lille jeg har i bilen
Ble litt andre prioriteringer over vinteren med scooterkjøp og greier så stereoen har fått vente litt, men det betyr ikke at jeg har gitt opp! Har enda stort sett samme planer og begynner for alvor å tenke på fortsettelsen Må også få fikset litt på selve bilen om jeg skal holde den på veien. Vil holde utkikk etter utstyr fremover og i vinter så alt er klart til bygging når scootersesongen er over. Vil si jeg har fått til en bra start:
Dette er to LIB 1222 subber kjøpt av matsemann1 her på forumet, gromme saker med 4" spole
Håper jeg får gjort litt skade med disse!
Comment
-
Comment
-
-
Originally posted by bass-freek View PostVakker og funksjonell konstruksjon. Du skuffer aldri!
Er noe skeptisk til materialvalg dog, så håper du har tenkt å bruke et par lag glassfibermatte innvendig på den her. MER BILDER!!
Ser ut som jeg skal prøve DD subbene og alpine forsterkeren først. Er to 2512 og en mrx-m240 jeg fikk kjøpt billig Disse fungerte rått når vi bygde til en annen bil for et par år siden.
Comment
-
Kommer ann på hva jeg finner etter hvert
Ja, tenkte også på porting osv. Men tenker mest å prøve meg fram med andre kasser når jeg ser hvordan denne fungerer. En form for enkel konstruksjon som er lett å bygge om. Denne er allerede litt mindre enn det første designet, litt mindre port også da jeg var begrenset med små plater. Teste sub/port orientasjoner vil jeg ogå, men starter med det jeg vet funker bra!
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostSexy greir dette her... Gleder meg til å se og høre til sommeren. For jeg regner med du stiller opp på noen happenings med denne! Satser på å ha et nytt bygg på plass i ny bil til den tid selv. Skal du gå for noe spenstig fargetema i porten for å fremheve designet ytterligere?
Blir nok bare svart port, men har to forskjellige design jeg vurderer.
1 - Svart blank topp og front med LEDlist i kanten av forsenkningen der subbene er montert
2 - Matche topp og front i bilens farge og uten noe LED el.
Resten blir trekt i vanlig filtstoff
Heller mot nr 2 akkurat nå da jeg har lakk og det er billigst, men først skal ting testes!
Comment
Comment