Announcement

Collapse
No announcement yet.

98' Omega langtidsprosjekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er ikke noe problem altså, men de rca kontaktene er todelt (typen man kan lodde selv) og de kan være litt løse da det er veldig vanskelig å få noe grep i tuppen for å stramme de Ødela litt av kvalitetfølelsen for meg, så jeg gikk selv for inakustik signalkablene som dynabel også selger/solgte.

Comment

Ahaa.... Vell, skal strekkes en gang, monteres en gang og bli i bilen til den blir spiker! så blir nok neppe noe problem, evt. Loctite fungerer jo fjell på ting som ikke skal gjenge seg opp....

Comment

Detta skal inn!

Har endelig fått montert ratt-fjernkontrollen så nå kan jeg endelig styre stereoen fra rattet!
        woop woop.... Men hey!
        blir sikkert noen bilder av monteringen :P

Comment

Focal forsterker?
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Jupp... Focal Solid 4 !

Kjappis spørsmål, bedre å spørre en gang for mye å virke dum enn å prøve uten å vite, ødelegge noe å virke enda dummere!
            Kan jeg kjøre begge forsterkerene på remote'n fra spilleren? eller må jeg legge opp relé ?

Comment

Ingen som vil svare på det, men det er da greit! :P Har ikke skjedd så veldig mye her for tiden....
              Kjøpt grill til subben da! :P

Så blir det vell montering av Focal forsterkeren til sommeren når det er litt varmere i været enn det er nå!

Comment

Originally posted by MKLars1 View Post
                Jupp... Focal Solid 4 !

Kjappis spørsmål, bedre å spørre en gang for mye å virke dum enn å prøve uten å vite, ødelegge noe å virke enda dummere!
                Kan jeg kjøre begge forsterkerene på remote'n fra spilleren? eller må jeg legge opp relé ?
                ¨
                ¨
                Hei

Jeg kjører alt på ledningen fra spilleren, så det går helt greit å gjøre det slik. Men når jeg endelig begynner å rydde opp bak i bilen skal jeg ordne rele, bare så jeg er helt sikker
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Ja det kan du, Jeg kjører 3 forsterkere fra spiller

mvh kim

Comment

Sweet! Det var en gang for veldig lenge siden.. bla bla.. Skal montere forsterker til sommeren hvis bilen går gjennom EU!

Comment

Working...
                    X