Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota Avensis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fått lyd i det BLAM frontsettet? Kikket på det for første gang i dag. Det ser jo helt outrageous sexy ut. Spesielt de delefiltrene falt i smak hos meg. Derfor er jeg nyskjerrig på hva du synes om lyden fra dem!
    never enough!

Comment

fin lyddemping
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

det er lyd I bilen ) skal ta noen bilder i dag
        Bass Freak joda blammen spiller bra skal fin tune annlegget i dag og gi deg en bedre tilbake melding

Kimafro og defus : takk for tilbakemelding

mvh
        Harald

her er noen bilder inntil jeg får tatt noen bilder senere i dag

The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

skal male kassen invendig og lakkere baffelen, samt trekke stoff på sidene og bak.
          flere bilder kommer senere i dag
          The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

Dette ser meget lovende ut. 😄 Artig å se en fra nærmiljø med samme interesse 😊
            ?

Comment

noen flere bilder
              basskasse

spiller

blamm installert

Comment

Dette så jo veldig bra ut. Er det orginal plassering av diskanten? Har du fått koblet opp til bassen? Regner medf at dette kommer til å spille meget bra Lurer på om front settet klarer å holde følge med bassen.hehe
                Skal du bygge pynte plater rundt kassa? Hadde vært lettere å trekt de. istedefpr å trekker om hele kassa
                Kunne festet de med enten islahs bolter eller bare soen vanelige skruer, og eventuelt brukt slike propper jeg har brukt for å skjule skruene
                håper du blir fornøyd med dette opsettet

mvh kim

Comment

Blam settet klarer og følge med bassen skal legge ut noen videoer nå. det er litt dårlig kvalitet har bare brukt Iphone til å ta video med
                  http://youtu.be/SoLWQHt8-Xk
                  http://youtu.be/o65QfMuQHKA

har heller ikke fått fintunet systemet enda.
                  Diskantene er ikke orginalt plassert. måtte lage hull for dem

Mvh
                  Harald
                  Last edited by hberg; 21-12-2014, 01:50.

Comment

Video #2: This video contains content from SME, who has blocked it in your country on copyright grounds.
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

haha ford jeg spiller Usher - U got it bad så blir videoen blokkert

Comment

Alle reklame er tydeligvis ikke god reklame
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

Er du fornøyd med subwooferne sålangt? Den kassa di ble fin, et skikkelig monster baki der. Skal du trekke eller male den? Jeg synes Kims ide var ganske god. Det er fort gjort å lage til noen maler med papp for å skjære ut panel som dekker gapet i sidene og ved baffelen. Kan bli temmelig smooth utseende.
                          never enough!

Comment

jeg kommer nok til å trekke kassa men lakkere/male fronten. likte ideen med å dekke gapet.
                            kassa spiller kjempe bra og er stor fornøyd.

mvh
                            Harald

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
                              Fått lyd i det BLAM frontsettet? Kikket på det for første gang i dag. Det ser jo helt outrageous sexy ut. Spesielt de delefiltrene falt i smak hos meg. Derfor er jeg nyskjerrig på hva du synes om lyden fra dem!
                              Det er god lyd i det Blam settet. De er utviklet av samme mann som har utviklet focal Krx settene og focal utopia. Dette settet skal være tilnærmet focal krx2 hva angår prestanda ifølge mannen Selv. ( jeg har begge skal bare få montert Blam settet i en bil og sammenlignet litt )
                              Ole Petter Holelien
                              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Om påstanden stemmer er det ett kjempe sett, som også er 1800kr billigere skal prøve å få med meg hva du mener om det når du har hatt samenligningen

Comment

Working...
                                X