Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota Avensis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er fornøyd med blam settet jeg har montert foran
    skal ha ett sett til
    (hint hint ole petter)

jeg skal prøve å få tatt en bedre video med noe annet enn Iphone og spille noe fra cd.
    jeg streamet via spotify på den siste videoen

mvh
    Harald berg
    Last edited by hberg; 02-01-2015, 22:32.
    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

Hvordan vil du sier det låter ? Jeg vet det er ganske subjektivt, men men
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
        Hvordan vil du sier det låter ? Jeg vet det er ganske subjektivt, men men
        lyden på blam settet vil jeg karakterisere som åpen. samenlignet med focal krx vil jeg si at det har litt mere snert/aggressivitet. jeg dempet diskanten på eq'n (kjører flat) dette fordi den ble litt skarpt på høyt nivå (les annleget på full guffe)

skull gjerne hat et hertz hsk 165 xl å sammenligne med. men jeg er meget fornøyd med blam live

mvh
        Harald
        The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

Hørtes lovende ut liker ikke de skarpe jeg
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Regner med du har fått noen timer på det frontsettet nå? Fortsatt fornøyd? Vurderte ett brukt Focal KR2 Power settet i 6.5", men hører ingenting fra selger, så har jeg fått en god pris på Blam Live L 165.85 settet, helt nytt. Men har ikke hørt noe særlig om merket, så stiller automatisk litt skepsis mot det..Skal kunne hamle opp med 2 stk 18" LIB.
            VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Working...
            X