Oh, den kan bli svært kul! Egen tråd for denne ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
StigA's Lada prosjekter
Collapse
X
-
-
Her har det igrunn skjedd meget lite..
På sedanen har jeg fått trekt opp gulvplate i sort stoff, og skrudd fast plexiglass.
Må ærlig si at jeg ikke er fornøyd med designet i bagasjerommet her.. Kassa passer litt dårlig, og portene vil bli ganske høye i hattehylla så disse må demonteres om kassa skal ut. Har heller ikke noen god løsning på hvordan alle plater skal festes enda.. men blir vel noe ut av det til slutt. Planen er å ha bilen kjørbar og på veien innen April. Kryss fingre
Ellers ang stasjonsvogna. Har vurdert å selge denne så jeg har litt garasje plass til de prosjektene som jeg holder på med idag. Det vil bli mye billigere og tid sparende å importere en i god stand som er tut og kjør. Uansett står denne på pause foreløbig.
Har fått tak i noe rimelig utstyr som kanskje kan brukes i en av bilene her ? Evt i Forden jeg har.. eller bare noen random stereo bilder på en Lørdags kveld
Soundmagus X3100. Har ingen info om denne annet at det er to monoblokker i ett chassi. Denne er demontert, chassi skal pusses og lakkeres. Innmat har blitt loddet litt etter noen dårlige koblinger, og får ny kjølepasta.
SPL Demolition 2. Ta en 10" sub, lag en adapterplate og skru en 12" basket oppi. Forleng talespolen til det passer, skriv 2000Watt på den og selg den til dobbel pris
Husker dette var drømme subben da jeg var 13år og hadde min første bil, men fikk aldri råd til den da.. 9 år etterpå har jeg den, men er ikke akkaurat noen drøm idag.
Size matters..?
Last edited by StigA; 08-02-2015, 00:15.
Comment
-
Hehe.. joda, er litt størrelse på det elementet.
Ellers har jeg kjøpt ny dynamo til den svarte Ladaen. Den chrome Amerikanske blei veldig stor i størrelse og vanskelig å plassere. Fikk taki en en mini dynamo på 70A. Kan ikke klage på størrelsen her ihvertfall..
Comment
-
En liten negativ update her også.. Manglende garasjeplass og masse prosjekter så endte det med at stasjonsvogna forsvant. Var for mye jobb med den, mye billigere og bedre å importere en fin fra utlandet.
Den sorte står midlertidig på pause. Har fått litt deler til den og planen er å ha den på veien iløpet av Mai om jeg får tid nok
Comment
-
Originally posted by Defus View PostHvilke felger etv look går du for på den svarte ?
Comment
-
Tja.. da var det vist gått nesten ett år siden det har skjedd noe her. Sa jeg håpet å ha den klar innen Mai, men det blei ihvertfall ikke i 2015. På tide å få børstet støv av dette prosjektet og fortsette litt her!
Bagasje rommet er strippet, blir endring i planene her før jeg fikk det ferdig sånn det først var tenkt. Pioneer forsterkerene kan selges om noen er intressert
Comment
-
Nytt utstyr som er tiltenkt dette prosjektet.
Frontsett:
2x B2 Audio HNT4 horndiskanter.
2x B2 Audio HN6P mellomtoner.
1x B2 Audio Quattro 4 kanals forsterker.
Bass:
2x LIB 8081-D4 subwoofere.
1x Soundmagus X3100 monoblokk.
Div LIB kabel blir brukt.
Alpine CDE-178BT headunit.
Planen er å ha monoblokka "oppned" der de forige forsterkerene var, med plexi glass over og led lys montert.
Så vil jeg prøve og isolere bagasjerom og kupe, og bygge hattehylla til basskasse. Ha subwoofere og aeroporter opp mot bakruta. Har hørt at dette ikke er ideelt i sedan, men vi får se hvordan det blir..
Comment
Comment