Originally posted by hugomidt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
En kompis som hadde en moped som lignet bra på den pandan Hver gang jeg lånte den begynte noe nytt å virke
Som fram bremsen...
Good times![URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Har fått tid til å styre litt igjen. Tok ut taktrekk, alle stolpedekslene og annet småfiks. Har ikke bilde av alt, men noe fikk jeg tatt bilde av.
La litt SPLEN 3008 på innsiden av dekslene. Men måtte passe på å ikke legge der diverse greier er montert i bilen.
Her er jeg i gang med taket helt fremst. Er to lag vibroplast der nå og et lag splen.
A-stolpe. La ikke Splen der siden jeg bare hadde 8mm splen. Men la litt vibroplast på innsiden av a-stolpene og lagde kasse til mellomtonene med det. Sånn kjapt tror jeg det ga en bra løft i lyden og mye mer kontroll på elementene.
Her jobber jeg med taket. La litt matte på taklukesystemet også. Er 4 lag vibroplast i taket nå og et lag Splen 3008 over det hele.
Bytta og antenne på bilen siden den gamle var ødelagt av ulike årsaker
Fikk meg en overraskelse når jeg skulle skru ut taklukemotoren.
Men følte med litt lur og fant frem kjemisk metall og en metallskinne og skruer.
Og det verste er at dette fungerte!Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Så bra ut
Overkill med 4 lag Vibroplast! Snakker vi betongtak?
Hvordan skal du montere den stooore forsterkeren i bagasjen da?
Edit/OT: Etter 2 lag, så hjelper det vell ikke så mye lenger? Sløsing rett og slett?Last edited by NeDD; 15-02-2008, 13:54.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostSå bra ut
Overkill med 4 lag Vibroplast! Snakker vi betongtak?
Hvordan skal du montere den stooore forsterkeren i bagasjen da?
Forsterkeren ja, glemte helt å nevne om det. I går måtte jeg på egen hånd løfte fronten av kassa slik at jeg fikk den litt høyere opp. Støtta opp med noe 2x4 slik at det nå er plass til forsterkeren under der. Omtrent halve forsterkeren havner under kasse mens det som stikker ut står på 2x2" planken som holder batteriene på plass.
Skal dra å koble opp dette straksJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by klovnster View Posthehe, er jo overkill som er morro da
hifonic: du har fremdeles ikke like mye demping i taket som meg
Haha, jeg vet Men tror det holder med det som er der. Må vel nevne at vibroplasten på bagasjeluka var revet i filler der hvor bassrefleksporten er. Lå masse biter inni luka. Og dette bak dekselet som er på luka. Dekselet hang fast på 2 av 10 klips pluss to skruer. Master of destruction
Originally posted by neptyr View PostNais jobb, skulle ønske bare arbeidslysten grep meg og en dag på samma visetJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostOverkill er eneste måten å gjøre det på!
Haha, jeg vet Men troMå vel nevne at vibroplasten på bagasjeluka var revet i filler der hvor bassrefleksporten er. Lå masse biter inni luka. Og dette bak dekselet som er på luka. Dekselet hang fast på 2 av 10 klips pluss to skruer. Master of destruction
Er bare moro å styre når man endelig får tid til det Ble 10 timer i strekk i går/i natt. Våknet i morrest av at jeg hadde krampe i den ene hånda
Hadde forresten krampe i rompeballene etter kabeltrekking sist fredag.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostIkke rart du kjører på med dempemateriell når du klisterer den utover bilen ved å vri opp volumet.
Hadde forresten krampe i rompeballene etter kabeltrekking sist fredag.
Jonas Tautra
Comment
-
Hahahahah! *ler*
Frem med brekkjern, så får du det på plass igjen.
Så selger du subbene og konsentrer seg om SQ :PAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Comment
Comment