Hehe, da er det jo en annen sak Regnet med at den gikk helt ned til gulvet i bagasjerommet Tror det er første gang jeg har sett bakseter i den puntoen forresten
Går rundt å vurderer å teste ut "trykkplate" foran elementene. Tror det hadde gjort at elementene hadde tålt mer mekanisk effekt, nå går jeg tom for slaglengde når jeg spiller. Har tidligere opplevd at det kan holde et element mer i sjakk og samtidig øke lydtrykket
Det er nok en kjempegod idé
Merket faktisk bare hvor mye det hjelper å lukke bagasjeluken mens man peaker Xmax-en.
Spilte høyt for noen kunder, med bagasjeluken åpen, og med en gang jeg lukket den la jeg merke til at elementet slo mye kortere, med samme volum naturligvis. Så en slik vegg kan nok hjelpe på slaglengde-problemet ja
Blir jo spennende å se om DB går opp da
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Moro dette Har du noen formening eller aller helst måling av hvor mye effekt du forer de med? Regner med du ikke maxer forsterkeren på disse to små? Den var på 5000w eller?
Moro dette Har du noen formening eller aller helst måling av hvor mye effekt du forer de med? Regner med du ikke maxer forsterkeren på disse to små? Den var på 5000w eller?
Har ikke fått målt enda, men har alt liggende klart til det. Makser langt i fra monoblokka på 5kw Om jeg gjetter grovt så drar jeg maks 2kw fra den..
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment