Ikke førr å være noen gledesdreper,eller pirke på noe men åssen gjør du det hvis du blir stoppet av "onkel Blå"? Slepper du en sur en og åpner døra eller?Og får kjøre videre liksom uten å få mangelapp pga vindusheis? Eller har du noe andre planer?
Åssen er det med plass nede mellom "dørtrekket"og setet? Står noen element å spiller i setene?
Men det må jo spille noe hinsides Likens planer for dørene bake,eller blir Basskassa å komme i veien
Jeg har kjørt med el-heiser som ikke er tilkoblet i 1 år nå. Har ikke møtt andre problemer enn at jeg må åpne døra for å snakke med folk :P Rullende prosjekt
Men blir du ikke lei av ''tikk takk'' lyden når du ikke har beltet på ?
Er jo bare å flytte nødblinkers'n til "midten" (hverken av eller på), så slipper man denne lyden=) Har ikke noe blinklys med denne ordningen da, men :P
Er jo bare å flytte nødblinkers'n til "midten" (hverken av eller på), så slipper man denne lyden=) Har ikke noe blinklys med denne ordningen da, men :P
Edit: Eller eventuelt bare ha beltet på... ?
Eller ta ut kontakten som sitter under setet (om man ikke klarer å bruke belte)
Ikke førr å være noen gledesdreper,eller pirke på noe men åssen gjør du det hvis du blir stoppet av "onkel Blå"? Slepper du en sur en og åpner døra eller?Og får kjøre videre liksom uten å få mangelapp pga vindusheis? Eller har du noe andre planer?
Åssen er det med plass nede mellom "dørtrekket"og setet? Står noen element å spiller i setene?
Men det må jo spille noe hinsides Likens planer for dørene bake,eller blir Basskassa å komme i veien
Bol
Tror manglende vindussveiv er det siste jeg kommer til å få mangellapp for ved en evt kontroll..
Men planen er elektriske vindusheisere etterhvert, må jo få opp vinduene for fremtidige hairtricks
De nederste elemenetene spiller rett mot setet ja, er ikke mange mm klaring der. Men grunnen til at jeg har bygd det slik er muligheten for å spille med dørene oppe slik at man hører noe med bassen durende også.
Skal ikke gjøre noe med dørene bak nei
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment