Ser ut som de har spilt streameren av frontruta også
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
De mattene jeg la den gangen var det noe rart med. Mange av de gikk rett i søpla da limet rett og slett ikke holdt mattene oppe. Brukte de beste, men var ikke bra nok tydeligvis. Men heldigvis stiller Judys Bilstereo opp og sender oss litt matter så vi får taket på stell igjen! Herlig service!
Ellers har vi lekt litt i dag, men tok ikke lange tiden før det kom en kar fra verkstedet ved siden av og kjefta litt. Vet egentlig ikke om han var mest sint eller imponert over alt vi hadde klart å spille ned i hans verksted :P
http://www.youtube.com/watch?v=yDUsMltm2NU&feature=plcpJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Jesus jeg skvatt 7 sekunder ut i filmen!
Same popup!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Øy, trodde det kom ei blond reim med langt lyst hår og skikkelige struttepupper som fikk seg et skikkelig hairtrick......vonbroten no:-D håper dere tar turen til tønsberg den 30 så jeg får meg en demo:-)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2Remi Lilleng
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostDe mattene jeg la den gangen var det noe rart med. Mange av de gikk rett i søpla da limet rett og slett ikke holdt mattene oppe. Brukte de beste, men var ikke bra nok tydeligvis. Men heldigvis stiller Judys Bilstereo opp og sender oss litt matter så vi får taket på stell igjen! Herlig service!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
HLS: Det som var lagt før var stp bomb og vanlig stp silver. Nå er det lagt silent coat også blir det noen lag til med stp oppå der igjen.
Morten: Kan ikke helt se nytteverdien i og henge opp 0.8mm stålplater for å prøve å lage noe triks utav det?
Ymer, det kaaaan vær jeg får til turen bortover, det kommer litt på om brodern stiller opp med å kjøre beistet og om jeg skal på Hovefestivalen noe som ser heller tvilsomt ut. Jonas reiser nordover snart så treffene framover må jeg nesten ta fullt på min egen kappe men skal se hva jeg får til
Hvis vi ikke dukker opp i tønsberg så blir hvertfall bilen å se på Gatebil i juli og september. September treffet kan det være porten er tunet litt om for å kunne spille litt mer type musikk enn nesten bare negerdunkLast edited by Tor Ølberg; 10-06-2012, 01:27.Tor Martin Ølberg
Comment
-
Må korrigere litt Mattene i taket var ikke stp silver, men stp m1
Et par videoer fra i går
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151002161100783
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151002158800783
Norsk rekord i 3001 Watt+ klassen ble det jaggu
Bagasjerommet litt uferdig
Gutta koser seg
Jonas Tautra
Comment
-
Kan jo legge ut litt bilder av bimmern også siden jeg har fått gjort litt med den også nå. Men lite stereorelatert..
Har restaurert skinnsetene foran
Utganspunkt
Hadde et lite hull som måtte sys
Etter ny lakk, mangler forseglingen
Midtarmlenet var i "feil" farge så skiftet farge på det
Her ser man sen gamle fargen
Resultat
Andre setet
Ferdig med forsegling og siste finish, klar til å monteres
Montert i bilen
Greit til å være 17 år gamle seter Har i dag startet samme prosedyren på baksetene. De var i utgangspunktet fine, men så plutselig litt kjipe ut i forhold til framsetene
Ellers har dette kommet på
Jonas Tautra
Comment
-
Hvem kjøpte du skinnfarge fra?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
Comment