DD er sykt prisa,,, er eneste grunnen til at jeg ikke gidder å vurdere det så mye..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Nå har jeg ikke tatt orket til å lese hele tråden din, Hifonic, men hvor er de fire masseødeleggelses-bassene dine? Siden du skal begynne på ny kasse som du sierTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostNå har jeg ikke tatt orket til å lese hele tråden din, Hifonic, men hvor er de fire masseødeleggelses-bassene dine? Siden du skal begynne på ny kasse som du sier
Skal enten bruke en eller to 15" i denne bilen nå for å mette bass-sultenJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by ESPEN KAAL View PostMen du burde prøve focus noz 87 de funker bra og prisen er veldig bra.
Comment
-
Kun frontsettet
Har ikke råd til å skaffe meg subber Står en monoblokk klart oppkobla og venter på at den skal få noe å pine..Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostKun frontsettet
Har ikke råd til å skaffe meg subber Står en monoblokk klart oppkobla og venter på at den skal få noe å pine..bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
Comment