må si meg meget imponert med scoren!:O
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Originally posted by Hifonic View Post8" elementer og 6" aeroport
Har aldri ødelagt spidere på noen elementer grunnet for mye volum før de er myket opp og er rimelig sikker på at DD er siste merket jeg klarer det på Merker allerede de går dypere og at lyden blir mer impulsiv og kraftfull.
Jepp, er fornøyd med scoren! Nå er det flere som har tippa at det er en eller to 15" i lukka kasse baki bilen
Men når porten er ferdig pusset og volumet justert mindre så tror jeg vi klarer 145+ med to av disse
I morgen skal jeg måle hvor mye effekt jeg bruker for å få denne scoren..
Men det har skjedd før med disse ville amerikanske folka som går helt amok når de skal dragge, så tenkte jeg skulle si ifra hehe Men dette har du nok god peiling på fra førTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by 1/2en View Postskjønner jo det skaff video, vil se
hva er slaglengde og effekt av dem?
DD1512: http://www.youtube.com/watch?v=JEoKxsOuDd0Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostVOLVO- for life
Digital Design, Dynabel, /////Alpine
Comment
-
Går rundt å vurderer å teste ut "trykkplate" foran elementene. Tror det hadde gjort at elementene hadde tålt mer mekanisk effekt, nå går jeg tom for slaglengde når jeg spiller. Har tidligere opplevd at det kan holde et element mer i sjakk og samtidig øke lydtrykketJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by lui View Postherremin for ein slaglengde
Forskjellen er bare at DD er blandt de få som ønsker å lage en 8" sub, ulempen er prisen, da man glatt får en 12-15" til samme pris, men er man ute etter noe som kan ta noe mindre plass enn 10-12-15" sub så er jo denne 8" ypperlig.
Comment
-
Nettopp! Mange jeg kjenner som ikke har orket å bygge inn sub siden det tar plass og veier masse har nå blitt meget interessert i å bygge.
Hører rykter om at disse spiller meget bra i små lukka kasser også, kanskje det er verdt å prøve utJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostGår rundt å vurderer å teste ut "trykkplate" foran elementene. Tror det hadde gjort at elementene hadde tålt mer mekanisk effekt, nå går jeg tom for slaglengde når jeg spiller. Har tidligere opplevd at det kan holde et element mer i sjakk og samtidig øke lydtrykket
Sånne ting kan simuleres, hadde man bare hatt et sett med parametre.
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Jepp, er kjipt at det er ingen parametre tilgjengelig for 1508 elementet!
Men tenker jeg prøver ut dette med en slags gjengestavinnfestning slik at jeg kan flytte på trykkplata.Jonas Tautra
Comment
-
Her er et eksempel på en slik loading wall til 1508 subber, ser andre har hatt positive resultater med dette. Er forresten den kassen din på kun 68 liter? Ser endel større ut Hva ligger tuningsfrekvensen til porten på nå?[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Tar jeg ikke helt feil så spilte det der oppsettet et stykke over 150dB?
Jepp, 68l netto. Kassa er kun 20cm høy. Men ser høyere ut siden det ligger 3 forsterkere, DSP, sikringer, MASSE kabler og to NSB90 batterier under der
Tuningfrekvensen har jeg ikke huska å sjekke enda..Jonas Tautra
Comment
Comment