Hehe, da er det jo en annen sak Regnet med at den gikk helt ned til gulvet i bagasjerommet Tror det er første gang jeg har sett bakseter i den puntoen forresten
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Originally posted by Hifonic View PostGår rundt å vurderer å teste ut "trykkplate" foran elementene. Tror det hadde gjort at elementene hadde tålt mer mekanisk effekt, nå går jeg tom for slaglengde når jeg spiller. Har tidligere opplevd at det kan holde et element mer i sjakk og samtidig øke lydtrykket
Merket faktisk bare hvor mye det hjelper å lukke bagasjeluken mens man peaker Xmax-en.
Spilte høyt for noen kunder, med bagasjeluken åpen, og med en gang jeg lukket den la jeg merke til at elementet slo mye kortere, med samme volum naturligvis. Så en slik vegg kan nok hjelpe på slaglengde-problemet ja
Blir jo spennende å se om DB går opp daTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Ikke fått gjort noe med kassa enda pga jobb og slikt.
Men fant ut at det kan jo hjelpe å ikke ha delefilter på 45hz Så nå klarte jeg 144,x dB ved 41hzJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Du må jo få rauva i gir å delta på ESLP Jonas!! Stå på, fine resultatersigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Moro dette Har du noen formening eller aller helst måling av hvor mye effekt du forer de med? Regner med du ikke maxer forsterkeren på disse to små? Den var på 5000w eller?[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostDu må jo få rauva i gir å delta på ESLP Jonas!! Stå på, fine resultater
Originally posted by Miniboom View PostHehe, sweet score! :P
Det morsomme med disse, er jo at man kan bygge noe som ser bra ut OG spiller høyt, selv i en liten bil.
Originally posted by Haakon O View PostMoro dette Har du noen formening eller aller helst måling av hvor mye effekt du forer de med? Regner med du ikke maxer forsterkeren på disse to små? Den var på 5000w eller?Jonas Tautra
Comment
-
Mulig det kommer en film i morgen siden noen spurte etter det. Men vet ikke om jeg gidder, håpløst å se noe som helst på rævva filmkvalitet uansettJonas Tautra
Comment
Comment