Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe, da er det jo en annen sak Regnet med at den gikk helt ned til gulvet i bagasjerommet Tror det er første gang jeg har sett bakseter i den puntoen forresten
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Originally posted by Hifonic View Post
      Går rundt å vurderer å teste ut "trykkplate" foran elementene. Tror det hadde gjort at elementene hadde tålt mer mekanisk effekt, nå går jeg tom for slaglengde når jeg spiller. Har tidligere opplevd at det kan holde et element mer i sjakk og samtidig øke lydtrykket
      Det er nok en kjempegod idé

Merket faktisk bare hvor mye det hjelper å lukke bagasjeluken mens man peaker Xmax-en.

Spilte høyt for noen kunder, med bagasjeluken åpen, og med en gang jeg lukket den la jeg merke til at elementet slo mye kortere, med samme volum naturligvis. Så en slik vegg kan nok hjelpe på slaglengde-problemet ja

Blir jo spennende å se om DB går opp da
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Ikke fått gjort noe med kassa enda pga jobb og slikt.
        Men fant ut at det kan jo hjelpe å ikke ha delefilter på 45hz Så nå klarte jeg 144,x dB ved 41hz
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Du må jo få rauva i gir å delta på ESLP Jonas!! Stå på, fine resultater
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

• Hehe, sweet score! :P

Det morsomme med disse, er jo at man kan bygge noe som ser bra ut OG spiller høyt, selv i en liten bil.

Comment

• Moro dette Har du noen formening eller aller helst måling av hvor mye effekt du forer de med? Regner med du ikke maxer forsterkeren på disse to små? Den var på 5000w eller?
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Originally posted by Erik André View Post
                Du må jo få rauva i gir å delta på ESLP Jonas!! Stå på, fine resultater
                Du sier noe der! Må jo være ypperlig ESPL oppsett dette om jeg husker reglene rett

Originally posted by Miniboom View Post
                Hehe, sweet score! :P

Det morsomme med disse, er jo at man kan bygge noe som ser bra ut OG spiller høyt, selv i en liten bil.
                Nettopp! Men må si det frister med flere slike

Originally posted by Haakon O View Post
                Moro dette Har du noen formening eller aller helst måling av hvor mye effekt du forer de med? Regner med du ikke maxer forsterkeren på disse to små? Den var på 5000w eller?
                Har ikke fått målt enda, men har alt liggende klart til det. Makser langt i fra monoblokka på 5kw Om jeg gjetter grovt så drar jeg maks 2kw fra den..
                Jonas Tautra

Comment

Nettopp! Men må si det frister med flere slike
                  Hirr. Kjøp en haug og bygg vegg. ^^

Comment

• Gjett to ganger om jeg har vært inne på tanken Har jo forsterkere nok til å drive en vegg med de
                    Jonas Tautra

Comment

Gjett to ganger om jeg har vært inne på tanken Har jo forsterkere nok til å drive en vegg med de
                      Så hva stopper deg da? bygg vegg! uansett, veldig bra score du har der
                      Mvh Werner Harstad

Comment

• Peng og luksusen med å ha bakseter
                        Blir nok billigere med f.eks 4 3518 enn en haug med 1508 også
                        Jonas Tautra

Comment

• skal du ha 4 3518?
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• Neida, bare drømmer litt
                            Jonas Tautra

Comment

• Håper den drømmen blir virkelig en dag, hadde vært sinnsykt!
                              Mvh Werner Harstad

Comment

• Mulig det kommer en film i morgen siden noen spurte etter det. Men vet ikke om jeg gidder, håpløst å se noe som helst på rævva filmkvalitet uansett
                                Jonas Tautra

Comment

Working...
                                X