Originally posted by Hifonic
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Ladespenning og inngansspenning på monoblokker inne i kupeen og spenning på monoblokker på utsiden av bilen på treff og andre anledninger der bilen står og spiller uten noen inni bilenJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Da har jeg sota rutene fra b-stolpe og bakover på volvoen med svart spraylakk. Tror ingen ser inn der mer
Har akkurat lagt inn bestilling på dette:
4 stk ANL sikringsholdere med votlmeter og 250A sirkinger
Stinger fordelingsblokk med 4 50A mini anl sikringer med blå led
Stinger fordelingsblokk til jord
Stinger 6-kanals RCA kabel
Og nå slo det meg: Det blir vanvittig mye leds og ikke minst voltmetere 8 voltmetere tilsammen!
Kan ikke vente med å komme i gang nå! Har rydda boden klar for bygging av dørsider. Fant en haug med 1m lengder av 50mm2 kabel som jeg kan bruke.
Bestilte også 6kg sparkel her om dagen og fant 6kg til jeg hadde liggende i boden..Jonas Tautra
Comment
-
Høres bra ut !
Litt sånn halveis OT, har vært noe rart med tlf'n min, fikk plutselig 15-20 meldinger som nok ble sendt de siste dagene. Aner ikke når de ble sendt, men sporingsnummeret ditt var en av de. Har ihvertfall mottat det1989 Volvo 740 GL
Comment
-
Originally posted by 1/2en View Postventer på bilder av prosjektet!! blir det harryvogn eller? hvordan ble lakking av ruten?
Originally posted by daruu View PostHøres bra ut !
Litt sånn halveis OT, har vært noe rart med tlf'n min, fikk plutselig 15-20 meldinger som nok ble sendt de siste dagene. Aner ikke når de ble sendt, men sporingsnummeret ditt var en av de. Har ihvertfall mottat det
Originally posted by berniebp87 View Post8 voltmetere?! blir spennende¨å se resultatet av dette, kommer til å bli helt VILT!Jonas Tautra
Comment
-
Føler det blir mye blablablabla fra meg nå uten noe bilder...
Men uansett så er det store sjangser for at cd-spiller og koblingsutstyr fremme før julaften.
Venter på svar om frontsett og forsterkere nå, og om jeg får det sendt i løpet av morradagen så har jeg det her på lørdagen
Da kommer det jo naturligvis bilder ogsåJonas Tautra
Comment
-
Ble hverken BK-5 eller VK-6 Men tror ikke det blir mindre heftig med det valget jeg gjorde
For å si det slik; med de 8 BK-6 settene måtte jeg ha koblet i 2-kanalerne i 2ohm, nå skal de ned i 1ohm per kanal Inntil jeg får kjøpt 4stk 2-kanalere til hvertfall..Jonas Tautra
Comment
-
Da er spiller montert midlertidig slik at jeg har musikk i bilen
Regner med det kommer bilder av høyttalere og forsterkere til ukaJonas Tautra
Comment
-
Nei, det er ikke vurdert en gang Har et sett ører jeg stoler på mer enn et slikt kalibreringskit Og i verste fall kan jeg ta frem RTA'en for å sjekke.Jonas Tautra
Comment
Comment