Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Hifonic View Post
    Mic'en på mobilen makser jeg på vol 15 allerede, etter det registrerer den ikke noe økning i volum.
    Kan vri til 27.
    Ingen sub enda nei
    Hahah , ikke annet å si enn RÅTT

Comment

• Ikke førr å være noen gledesdreper,eller pirke på noe men åssen gjør du det hvis du blir stoppet av "onkel Blå"? Slepper du en sur en og åpner døra eller?Og får kjøre videre liksom uten å få mangelapp pga vindusheis? Eller har du noe andre planer?

Åssen er det med plass nede mellom "dørtrekket"og setet? Står noen element å spiller i setene?
      Men det må jo spille noe hinsides Likens planer for dørene bake,eller blir Basskassa å komme i veien

Bol
      No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Du e hæltnj min Jonas!
        Mvh Werner Harstad

Comment

• Tror ikke onkel blå bryr seg om vindusheisen er der eller ikke.

Er det noe de bryr seg om, er det egenvekta på bilen vil jeg tro.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Får jo krysse fingra for at du møter på politifolk som forstår interessen bak dette:P
            Mvh
            Andreas Moen Sæterbø
            Golf mk2
            Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Jeg har kjørt med el-heiser som ikke er tilkoblet i 1 år nå. Har ikke møtt andre problemer enn at jeg må åpne døra for å snakke med folk :P Rullende prosjekt

Comment

• Originally posted by moeN View Post
                Men blir du ikke lei av ''tikk takk'' lyden når du ikke har beltet på ?
                Er jo bare å flytte nødblinkers'n til "midten" (hverken av eller på), så slipper man denne lyden=) Har ikke noe blinklys med denne ordningen da, men :P

Edit: Eller eventuelt bare ha beltet på... ?
                Last edited by aFFekak; 23-02-2010, 01:18.
                Mvh.
                Roy
                Mob: 40 30 99 06

Comment

• Originally posted by aFFekak View Post
                  Er jo bare å flytte nødblinkers'n til "midten" (hverken av eller på), så slipper man denne lyden=) Har ikke noe blinklys med denne ordningen da, men :P

Edit: Eller eventuelt bare ha beltet på... ?
                  Eller ta ut kontakten som sitter under setet (om man ikke klarer å bruke belte)

Comment

• Originally posted by Bassoflove View Post
                    Ikke førr å være noen gledesdreper,eller pirke på noe men åssen gjør du det hvis du blir stoppet av "onkel Blå"? Slepper du en sur en og åpner døra eller?Og får kjøre videre liksom uten å få mangelapp pga vindusheis? Eller har du noe andre planer?

Åssen er det med plass nede mellom "dørtrekket"og setet? Står noen element å spiller i setene?
                    Men det må jo spille noe hinsides Likens planer for dørene bake,eller blir Basskassa å komme i veien

Bol
                    Tror manglende vindussveiv er det siste jeg kommer til å få mangellapp for ved en evt kontroll..
                    Men planen er elektriske vindusheisere etterhvert, må jo få opp vinduene for fremtidige hairtricks

De nederste elemenetene spiller rett mot setet ja, er ikke mange mm klaring der. Men grunnen til at jeg har bygd det slik er muligheten for å spille med dørene oppe slik at man hører noe med bassen durende også.
                    Skal ikke gjøre noe med dørene bak nei
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Elektriske vinduer til 240 er ganske dyrt i forhold til mye annet tho, bare så du er advart

Og det ser bra ut prosjektet, ikkenoe dørskrangling?
                      1989 Volvo 740 GL

Comment

• forum.volvoforum.no

mener å ha sett deg der Jonas . Dukker opp el heiser der av og til. synes ikke 1000kr er så mye heller for 4 heiser med brytere jeg da

Comment

• Rundt 1000kr er det jeg har sett de gå for ja
                          Dørene skrangler ikke noe, men noe annet hadde vært rart med den mengden lyddemping som er i de dørene
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Og det er mye i forhold til hva andre deler til 240 koster, hehe.
                            Forøverig er volvoforum dødt, anbefaler heller http://forum.vccn.no/index.php
                            1989 Volvo 740 GL

Comment

• Originally posted by daruu View Post
                              Og det er mye i forhold til hva andre deler til 240 koster, hehe.
                              Forøverig er volvoforum dødt, anbefaler heller http://forum.vccn.no/index.php
                              er volvoforum dødt? hvordan kan det være det? funker her..

Comment

• Altså det fungerer, men mange(de fleste) har migrert over til vccn etter siste krasjen

Men nå er det kanskje nok OT
                                1989 Volvo 740 GL

Comment

Working...
                                X