Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Originally posted by B2 Audio View PostSom sagt fra en vis mann. Det er jo noen som har kjempet seg opp dit og selvom effekten er der, så er det ikke altid at resten av ustyret henger med (eller lommeboka).
Heller 155 ved 30 hz enn 160 ved 75Originally posted by Miniboom View PostYES!
Grisefett prosjekt, Jonas! Du är så duktig!
Moro å styre med noe sånt som dette Slår meg hver dag hvor sykt dette prosjektet i grunn egentlig er
Har btw fått tak i en bil nå til 1500kr som har originale delskinnseter, svart gulvtrekk, speil som tåler litt mer risting og annet snacks Så blir nok å kjøpe den, ribbe ut det jeg trenger og så få vrakpanten for den Men frister også å ta hele fronten fra den, er den gamle typen som ser MYE fetere ut!Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Da har jeg vært i Finland en tur med Volvoen og spilt litt maxboom. Ble finsk rekord og høyeste score i maxboom noensinne 153,2 dB i snittmåling over 32sekund med maxboom låta. Så da føltes ikke 2300km bak rattet så ille
Har også målt 156,2 i bass race sånn på egenhånd. Begynner å spille høyere nå som batteriene begynner å våkne litt. Men planen er å prøve å forminske kassa litt for å se hva som skjer.
Bilde av kjerra nå:
Jonas Tautra
Comment
-
Harry wagon! :P
Gratulere med gode resultater Jonas.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Takktakk
Den er i grunn fin å kjøre rett frem med. Tar humper som en citroen nesten. Men i svinger kjenner man at ting veier litt
Forbruket på turen var rundt 0,95 mila, noe som bare er 0,1 opp fra det jeg målte den til før jeg begynte å bygge. Så ikke sååå illeJonas Tautra
Comment
-
Er det bassen som har voldtatt skiltet? :P heheRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
Comment