Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litt lysere enn militærgrønn Ingen mørk krom her, kun mattsvart! Alt av krom og ting som er blankt er lakkert mattsvart
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• åja Blir fett med mattsvarte detaljer da

Comment

• Rullemaler dere bilen med vanlig rull ?

Ser jo ut som et bra resultalt !

Hvilken maling bruker dere ?

blir morro og se videre

Comment

• Bruker vanlig rull ja og maler vel med oljebasert Jotun lady om jeg ikke tar feil
          Jonas Tautra

Comment

• Planlagt litt hva som må gjøres videre. Forhåpentligvis så får vi resten av forsterkerne i løpet av neste uke så skal prøve å få gjort en del i helga neste uke. Ellers er det ikke så veldig mye igjen å gjøre. Må montere en dør, gå over hele bilen og rengjøre den skikkelig for lakkstøv og fjerne litt malingsrester som ikke skal være der. Fin jobb for imorgen. På bagasjeromssiden så mangler vi noen deksler og innfestning for mosconi dspen. Ser ut til at denne må bli gjemt da vi sliter med å finne en plass til den som ser naturlig ut.

Det vi har fått gjort idag er å skrudd av dørene og malt karmen på begge dørene, bagasjeromsluka og karmen der fikk også noen strøk med maling så det ser ikke helt på tryne ut nå.
            Ellers har mye blitt montert, bl.a hele fronten. Fangeren og "catkilleren" ble frisket opp med plast lakk fra biltema, fikk litt nyfølelse over den, ghettodetaling ;p

World, meet Pablo (eller pedro, jonas er fast bestemt på at det er en pedro, jeg mener derimot pablo)

Mangler visst ei dør her? Blir skrudd på i løpet av morgen dagen forhåpentligvis. Må se det litt an på formen da den er fallende og det veldig raskt...

Tor Martin Ølberg

Comment

• looking good...

Comment

• Bilen har hatt navnet Pedro i 4 år snart, så den kan ikke forandres. Spesielt når jeg har hatt en annen bil som har hatt navnet pablo
                Så dette er Pedro i de mexikanske krigsklærne sine!
                Jonas Tautra

Comment

• Noen bilder av bassveggen uten dør

Godt å se at ting begynner å falle på plass
                  Jonas Tautra

Comment

• Såg ubehaglig ut dette snasen farge

Comment

• Se her ja. Må få på dd merket i grillen. hehe

mvh kim

Comment

• Om du får de speilene til og falle av pga bassen, så er dere faen med god :P
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Da har en ordnet elektriske vindusheiser til volvoen, gud hvor deilig det er og sleppe å bruke sveiv o maticen.
                          Begynner å koble opp imorgen, hele frontsettet tenker jeg, Vi får se hvor langt jeg kommer, må regne litt på hvordan jeg skal få impedansen til å stemme da jeg ikke vet heeeelt om gladen forsterkeren er glad i 1.33ohm (diskantforsterkern)

Jonas reiser dessverre til nordnorge imorgen så ting vil gå litt saktere nå så han er dratt, får se om jeg får dratt med fattern litt :-)
                          Tor Martin Ølberg

Comment

• 2,66 ohm brokoblet på mellomtoner og 1,33 ohm per kanaler på diskanter har vel vært planen siden utstyret ble plukket?

Herlig at det nå faktisk er elvinduer på gamlingen! Har økt mengden av ekstrautstyr med sikkert 100%
                            Jonas Tautra

Comment

• Blir faktisk 1.33 ohm per kanal på mellomtonene også :-)
                              Tor Martin Ølberg

Comment

• Hvordan har du tenkt å koble da?
                                Er det ikke best å gjøre slik jeg sa og koble i 2,66 ohm og brokoble forsterkerne? Da får du brukt alle 4 kablene
                                Jonas Tautra

Comment

Working...
                                X