Kan vel også meddele at porten er nå finpussa med 4000 papir og polert med autoglym sin superpolish eller hva faen det var. Porten er hvertfall så silkysmooth jeg orker og lage den
nå må jeg bare ta finnpussen på insia, litt vanskelig for en kar som har 4-5 cm for mye i bredden (altså ikke pga fedmen) for å komme inn 15" basshøla eller porten :P
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Kan vel også meddele at porten er nå finpussa med 4000 papir og polert med autoglym sin superpolish eller hva faen det var. Porten er hvertfall så silkysmooth jeg orker og lage den
nå må jeg bare ta finnpussen på insia, litt vanskelig for en kar som har 4-5 cm for mye i bredden (altså ikke pga fedmen) for å komme inn 15" basshøla eller porten :P
Derfor jeg har 18"ere, lol
Skal polere jeg også, men d får vente til neste sesong, må jo ha noe å forbedre på gleder meg som en unge til dere får subbene, 160+++
Da skal jeg og polyesTor til Oslo i morgen for å plukke opp resten av godsakene til volvoen. På lørdag blir det oppkobling av alt og forhåpentligvis litt testing. På søndag skal vi ratte mot Stord og til Haakon O for å lagt dekaler på bilen
Da er bilen nesten helt ferdig, mangler kun litt deksling bak.
Første treff blir på Klepp 1. mai.
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment