Hva mener du nå Runar?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
It's a joke
Men tenkte på SMD DD-1 og CC-1.
Leste kommentarer at folk fikk sikkert 10db mer etter de hadde brukt de haha.
Masse artige og idiotiske kommentarer på de produkteneRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Ikke dumt hva "master minden" Mr. Tautra får til. Kult å kunne føye enda en slik bil til hall of Loud!
att: Runar, tråler du rundt på amerikanske forum så er det ikke kun artige kommentarer på de produktene, men generelt mye artig oppførsel.
Comment
-
Tja, har da stilt på våler, ting har ikke akkurat gått helt som planlagt. Har slitt med at forsterkere er blitt kokt i hjel grunnet kabler som har gått til jord så jeg må legge opp alt av kabler på nytt og montere hele frontsettet på nytt...
På emma målingen gikk det heller ikke spesielt bra. 150.6dB hvis jeg husker rett men etter litt testing skal vi nok klare å få til noe skikkelig sakær.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Tror ikke det skal være nødvendig å bytte ut alt av kabler. Bedre å finne ut hvor feilen ligger og fikse det. Har aldri hatt problemer med høyttalerkabler som går i jord med denne bilen før. Derfor må det ligge i gjennomgangen inn til dør, under setene eller inn i døra.Jonas Tautra
Comment
-
HOHO =) føler med derre gutter ikke arti å ødelege utstyr =(http://www.youtube.com/user/lappis22
Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet
Comment
-
Nuvell sandvik, når jeg klarer å vekke her Dag Johansen på 2 km avstand så sier jeg meg selv fornøyd med det. Men bare vent å se :-) dbdrag målinga er i boks nå er det bare den helvetes espl målingaTor Martin Ølberg
Comment
-
Helt mulig :-) Har slitt litt med diverse barndomsproblemer, driver av og utretter dem i di neste dagene så når det er treff på dølemo så bør det være full gass på alt :-) Bare å spørre så får du demo :-)Tor Martin Ølberg
Comment
Comment