Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjøpte fra furnitureclinic.co.uk
    Men den sprøyta som følger med kitet ser er håpløst i bruk med drivgass på boks. Men du har vel uansett lakksprøyte og slikt på lur om du skal gjøre liknende
    Dette er så lett at enhver tulling får det til.
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Det der ble lekkert Jonas!

Tips i samme slengen...

Sort varmebestandig lakk kan også fint brukes, om man skal farge sort skinn...
      Varmebestandig lakk inneholder kun pigmentet og trekker inn og blir helt strøkent og holdbart!

Jeg har farget ett sett med lysegrå nakkestøtter sorte og det har holdt seg strøkent i flere år.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• Stemmer det! Fikk tips om å bruke det på rattet og håndbrekket.
        Jonas Tautra

Comment

• Varmebestandig lakk smitter ikke av i håndflaten eller noe? (tenker på ratt)

Bare sprøyte på å la det tørke?

De setene ble bra! Hifonic..

Comment

• Nei, når det har tørket så gjør det ikke det. Og når man i tillegg legger på skinn finish så er det ingen fare for det

Bilde av bimmern med taket nede

Interiør ferdig restaurert og all plast fått seg en god vask og behandling

Tror jeg skal prøve å lage en ny subløsning i denne i løpet av sommeren. Få til en kasse og teste noe DD
            Jonas Tautra

Comment

• fy fader så pen den var!

Visste ikke engang at E36 hadde sånn interiør.. hehe

Comment

• Takk for det!
                Caben har litt annerledes interiør enn coupe og sedan Ganske intimt det baksetet, men er jo sjelden det sitter noen der.
                Og før noen kommenterer det, bilen skal senkes snart. Fjærene ligger klare
                Jonas Tautra

Comment

• Originally posted by ThomasEK View Post
                  Varmebestandig lakk smitter ikke av i håndflaten eller noe? (tenker på ratt)

Bare sprøyte på å la det tørke?

De setene ble bra! Hifonic..

Smitter ikke av nei.. Vask rent med noe som ikke legger igjen fett og spray på lagvis til det er strøkent.

Tørk av det som ikke trekker inn mellom hvert lag og spray ett strøk med litt lang avstand som siste finish.

Lakkerte rattet mitt for 4 år siden og det har blitt litt slitt igjen nå, men det har gjennomgått brannlukkepulver, vasking og mange km med svette hender siden det..
                  Nakkestøttene er helt strøkne og smitter ikke der heller..
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• <offtopic>Kjapt spørsmål angående den varmebestandige lakken; Fungerer den også noenlunde på stoff/tekstiler? Jeg planlegger en lignende operasjon på setene mine, men de er kun delskinn og jeg skulle veldig gjerne fått lakkert stoffdelene i samme stil. Erfaringer?</offtopic>

Forøvrig, NINJAbra resultat mtp alderen på setene! Den kjerra di begynner å se bra ut!

Comment

• Da er hardtopen lakkert i bilens farge

Har i tillegg gjort småreparasjoner på taket slik at det nå fungerer 100% på alle måter. Fjernet også sperren som gjør at bilen må stå stille når taket tas opp og ned, så nå kan jeg ta opp taket om regnværet overrasker ved bykjøring uten å måtte stoppe

Har også slengt sammen en kasse til bilen. Ble en 20l lukket kasse til en Seas L26ROY i 30mm kryssfiner.

Elementet skal monteres med magneten ut slik at den peker inn i bilen gjennom skiluka.

God plass til opphenget

Opphenget vil ikke ta i plata som stikker ut ved fullt slaglengde pluss en god del. Måtte bli slik da elementet er 27cm i diameter og det er 27cm å gå på i høyda under kassa til kalsejen.

18cm tykk kasse, 6cm med materiale

Har ingen forsterker å teste dette med i bilen, men blir nok å teste inne når limet har tørket
                      Jonas Tautra

Comment

• Dette blir bra!

Var foresten på tide den hardtoppen fikk riktig farge så ikke helt bra ut xD
                        Mvh Joakim Hestad
                        93267897
                        Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
                        Golf II 1,6TD

Comment

• Rått å få prøvelytte på gatebil. Villeste følelsen kroppen min har hatt på en stund. Herreud som dette trøkker folkens. Kjennes ut som noen dytter en høyspent dildo inni øret på deg. Helt værst!

Comment

• Det er når det begynner å gå over fra hairtrick til facetrick at det virkelig blir bra

[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Var rå lyd i Volvoen ja! Takk for prøve lytting..

Sorry for at jeg banka på ruta å vekte deg mens du sov i bilen xD hehehe.. Men var verdt det

Comment

• Intet problem, slik det skal være. Ble bare en tanke lei av alt regnet så da satt jeg meg inni og venta :P
                                Tor Martin Ølberg

Comment

Working...
                                X