Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by klovnster View Post
    skal da bli mer enn nok trøkk i min og, men slår nok ikke deg på dypbassen nei

kanskje jeg skal begynne å kalle deg for 33hZ-sama?
    As some may know. 33 hz is the average clitoral resonance .

Trenger vel ikke si mer?
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• nehei, skjønner at du har tenkt taktisk
      www.eirikaspaas.com

Comment

• Fremgang..

Kassa inni bilen igjen

Måtte vel montere begge harrylysa i samme slengen

Bilder av kasse med elementer før den ble "kasta" i bilen

Hmm, 4 subber med to spoler hver. 4 ohm, ehh, 2 ohm faen!

Btw, L7 har RÆVA kabelterminaler..

Alt kobla til

Da venter vi på forsterker må vel mase på en finlender slik at det går fortere å få den..
        Jonas Tautra

Comment

• syns fremdeles du er en skada, skada same.. vurderer å spare år frem til neste gang jeg ser deg for at du kan dra hairtrick på meg
          www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by klovnster View Post
            syns fremdeles du er en skada, skada same.. vurderer å spare år frem til neste gang jeg ser deg for at du kan dra hairtrick på meg
            Gjør du det skal jeg vurdere å la være å overdøve din bil på rudskogen
            Jonas Tautra

Comment

• sykt...... vurdert å sveise inn ei 5mm tykk stålplate i hele taket? bare for å slippe så mye fleksing? :P
              Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

• Originally posted by mrZipp0 View Post
                sykt...... vurdert å sveise inn ei 5mm tykk stålplate i hele taket? bare for å slippe så mye fleksing? :P
                Dette hadde vært gjort om ikke det skada lakken. Sjefen mener nå at jeg bare burde gjøre det..
                Grei sjef som hjelper å løfte kassa inn og ut av bilen
                Jonas Tautra

Comment

• Ingen grunn til å sveise noe som helst, få tak i honeycomb-plater og LIM det fast i taket. Det er stivhet du er ute etter, ikke tyngde Såvidt jeg vet kan Nomex-honeycomb formes noe før det bondes fast.

Evt. kunne du jo forsøkt å tune resonansfrekvensen på taket vha vekter montert her og der
                  Last edited by epifant; 04-01-2008, 02:01.

Comment

• Satan Jonas... håper å få oppleve denne til sommeren

Hva med et par lag med STP sin Bomb i taket? :P burde hjelpe i det minste.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

Comment

• Hehe blir drøyt det her!

Hva slags amp venter du på?
                      1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

• Originally posted by Hifonic View Post
                        Dette hadde vært gjort om ikke det skada lakken. Sjefen mener nå at jeg bare burde gjøre det..
                        Grei sjef som hjelper å løfte kassa inn og ut av bilen
                        hm, litt kjedelig at lakken blir udugelig etterpå ja. men så epifant hadde et forslag funker kanskje å bare feste noen 3kant profiler med noe sterkt lim også

Comment

• Originally posted by epifant View Post
                          Ingen grunn til å sveise noe som helst, få tak i honeycomb-plater og LIM det fast i taket. Det er stivhet du er ute etter, ikke tyngde Såvidt jeg vet kan Nomex-honeycomb formes noe før det bondes fast.

Evt. kunne du jo forsøkt å tune resonansfrekvensen på taket vha vekter montert her og der
                          Haha, faktisk ikke dumt! Men tro hva det der kan koste? Tror egentlig jeg holder meg til dempematter

Originally posted by Typhon View Post
                          Satan Jonas... håper å få oppleve denne til sommeren

Hva med et par lag med STP sin Bomb i taket? :P burde hjelpe i det minste.
                          SKal nok gå bra om du gidder å komme deg på gatebil i år
                          Er to lag vibroplast i taket allerede

Originally posted by bjaa View Post
                          Hehe blir drøyt det her!

Hva slags amp venter du på?
                          Har kjøpt en Spl Dynamics D7

Originally posted by mrZipp0 View Post
                          hm, litt kjedelig at lakken blir udugelig etterpå ja. men så epifant hadde et forslag funker kanskje å bare feste noen 3kant profiler med noe sterkt lim også
                          Ja, har sett en bil som limte opp en aluplate med tec7 i taket og det var rimelig effektivt der og da Men plutselig kome hele sulamitten ned når sola stekte på taket.. Heldigvis skjedde ikke dette i fart
                          Jonas Tautra

Comment

• Har tenkt på akkurat det der, men det er jo mulig å feste de i a,b,c stolper også.. tenker ikke på hel plate jeg da, men enkle _/\_ profiler for økt stivhet (motsatt vei selvfølgelig)

om det er mulig å gjennomføre vet jeg ikke, men hadde vært en ide i allefall

Comment

• Da er forsterker på plass og koblet opp i "safe-mode" det vil si 2ohm.
                              Fikk testa litt med termlab i dag og kom opp i 150,6dB ved 38hz. Skal kartlegge åssen impedansen reagerer mellom 15-60hz for å se om jeg kan koble ned til 0,5ohm. Skal nok uansett teste 0,5ohm burp i morgen og se om det hjelper på

Noen bilder

Jonas Tautra

Comment

• denne var jo liten og søt=)
                                Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                                Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Working...
                                X