Ingen grunn til å sveise noe som helst, få tak i honeycomb-plater og LIM det fast i taket. Det er stivhet du er ute etter, ikke tyngde Såvidt jeg vet kan Nomex-honeycomb formes noe før det bondes fast.
Evt. kunne du jo forsøkt å tune resonansfrekvensen på taket vha vekter montert her og der
Dette hadde vært gjort om ikke det skada lakken. Sjefen mener nå at jeg bare burde gjøre det..
Grei sjef som hjelper å løfte kassa inn og ut av bilen
hm, litt kjedelig at lakken blir udugelig etterpå ja. men så epifant hadde et forslag funker kanskje å bare feste noen 3kant profiler med noe sterkt lim også
Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Ingen grunn til å sveise noe som helst, få tak i honeycomb-plater og LIM det fast i taket. Det er stivhet du er ute etter, ikke tyngde Såvidt jeg vet kan Nomex-honeycomb formes noe før det bondes fast.
Evt. kunne du jo forsøkt å tune resonansfrekvensen på taket vha vekter montert her og der
Haha, faktisk ikke dumt! Men tro hva det der kan koste? Tror egentlig jeg holder meg til dempematter
hm, litt kjedelig at lakken blir udugelig etterpå ja. men så epifant hadde et forslag funker kanskje å bare feste noen 3kant profiler med noe sterkt lim også
Ja, har sett en bil som limte opp en aluplate med tec7 i taket og det var rimelig effektivt der og da Men plutselig kome hele sulamitten ned når sola stekte på taket.. Heldigvis skjedde ikke dette i fart
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Har tenkt på akkurat det der, men det er jo mulig å feste de i a,b,c stolper også.. tenker ikke på hel plate jeg da, men enkle _/\_ profiler for økt stivhet (motsatt vei selvfølgelig)
om det er mulig å gjennomføre vet jeg ikke, men hadde vært en ide i allefall
Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Da er forsterker på plass og koblet opp i "safe-mode" det vil si 2ohm.
Fikk testa litt med termlab i dag og kom opp i 150,6dB ved 38hz. Skal kartlegge åssen impedansen reagerer mellom 15-60hz for å se om jeg kan koble ned til 0,5ohm. Skal nok uansett teste 0,5ohm burp i morgen og se om det hjelper på
Noen bilder
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment