Originally posted by vwboy
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Originally posted by simso View Posthvordan skal du da få ut kassa di uten å ta fram vinkelsliperen da?
Men tilbake til luka (som ikke skal sveises...) - er litt bekymret der altsåReinhardt
Comment
-
-
Originally posted by simso View Posthar du vurdert å forstere bakluka di så den tåler dette her da?
Originally posted by epifant View PostStrunt i kassa, jeg vil se mer bilder av hjulene!Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Da er kassa ferdig bortsett fra lakk på sidene av kassa.
Forsterkere er i hus
Spl Dynamics D7 så plutselig liten ut
Skal starte med montering i kveld. Kanskje lyd i morgen om jeg orker. Litt sliten i kroppen pga av denne:
Jonas Tautra
Comment
-
Da har man vært å testa litt. Spiller ganske bra, men er noe mer å hente merker jeg. Skal prøve å gjøre kassa mindre for å få opp avstemninga noen hz. Målet var å bygge en kasse som spiller høyere opp i frekvens, men resultatet nå er en kasse som spiller dypbass bedre enn gamlekassa..
Målte 152,4dB ved 29hz der annlegget peaker nå.
Så i morgen er det mer testing og ny justering av forsterkerne.
Skal også ta litt bedre bilder i morgen av herligheten. Ser passe böse ut med subbene med magneten opp og svære porten i bakruta sammen med smurfefargen på kassa
Og har plass til 5 nsb 90 til i bilen. Hadde man bare hatt penger
Og til slutt, noen som har tips til kraftige fjærer som er stive? De er rundt 8cm nederst og kanskje 10-12cm øverst. Kan ta nærmere mål i morgen. Trengs sårt..Jonas Tautra
Comment
-
-
Originally posted by Hifonic View PostOg til slutt, noen som har tips til kraftige fjærer som er stive? De er rundt 8cm nederst og kanskje 10-12cm øverst. Kan ta nærmere mål i morgen. Trengs sårt..
Comment
Comment