Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by epifant View Post
    Tenker du på senkefjærer bak? Lesjöfors lager vel fjærer etter spesifikasjoner, Meca har høyde, bredde, tråddiameter osv. Vil tro Lesjöfors har data på spring rate o.l. Vanlige senkefjærer vil jo ha mindre fjæringsvei, du trenger bare høyere fjæringsstivhet
    Stemmer, var de jeg tenkte på, men huska ikke navnet. Er nok større fjæringsstivghet som trengs her. Har justeringskoppen fra FK settet jeg kan bruke for å justere høyda med andre fjærer også.
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Hvor kjøpte du Radaflexene forresten? La merke til at autobilstereo.no opererer med mildt sagt stive priser i forhold til hva samme kabel selges for andre steder...

Comment

• Originally posted by epifant View Post
        Hvor kjøpte du Radaflexene forresten? La merke til at autobilstereo.no opererer med mildt sagt stive priser i forhold til hva samme kabel selges for andre steder...
        Pappa jobber for Würth og dermed fikk jeg en rull i julegave
        Jonas Tautra

Comment

• Sweet Autobilstereo har listet 95mm2 Radaflex til 699,- per meter, mens samme kabel koster 312,50 per meter fra batterishop.no...

Comment

• var ikke mye klarig til taket der
            VW Golf 4
            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
            Simen Sormbråten

Comment

• 152dB på 29Hz er rått! Regner med det er fint å høre musikk inni der nå?
              R-Design

Comment

• Originally posted by Buoyen View Post
                152dB på 29Hz er rått! Regner med det er fint å høre musikk inni der nå?
                Er vel her samtlige kommenterer den nydelige lytteopplevelsen man får...

Comment

• Originally posted by Techpoint View Post
                  Er vel her samtlige kommenterer den nydelige lytteopplevelsen man får...
                  Og den deilige pipelyden i ukene som kommer?
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

• "Bare si ifra om pipelyden i hodet mitt plager dere, så skal jeg flytte meg."

Hadde liiiitt lyst til å dra den forrige gang jeg spiste på Etcetera*. Klarte heldigvis å beherske meg

*Etcetera: penere restaurant i Kristiansand

Comment

• Da har jeg vært å spilt litt. Filma litt også

Spilte utfor en restaurant isted og de kom ut og spurte om jeg kunne spille et annet sted siden det gikk glass i gulvet inni restauranten.
                      Jonas Tautra

Comment

• Sykt.
                        Blir kjeppjaga fra gatene fordi det rister så fælt, rått.
                        Mindre gummi på dekka, mindre demping til bakken. =P
                        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• Heftig...
                          Heftig score ved lav frekvens...
                          Stakkars Fiat.....
                          Stakkars Naboer
                          TEAM RE-LOUD
                          Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

• Originally posted by NeDD View Post
                            Sykt.
                            Blir kjeppjaga fra gatene fordi det rister så fælt, rått.
                            Mindre gummi på dekka, mindre demping til bakken. =P
                            Mindre gummi kommer på så fort jeg får nydekkene

Originally posted by re-load View Post
                            Heftig...
                            Heftig score ved lav frekvens...
                            Stakkars Fiat.....
                            Stakkars Naboer
                            Hehe, går hardt utover bilen dette, det må sies. Men skal prøve å løfte tuning 6-10hz etterhvert for å prøve hva dette kan klare da

Naboer plager jeg ikke med mine prosjekter, er litt kjedelig å bli uvenner med naboene..
                            Jonas Tautra

Comment

• er vel ikke så mange naboer og velge mellom på vidda heller?
                              Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                              Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

• Da har jeg snudd subbene for å få opp tuninga. Gikk opp hele 1hz til 32hz. Må nok mer til for å få litt trykk ut av dette. Målinger i dag: 30hz 151dB, 40hz 153,4dB, 50hz 152,2dB.

Litt bilder

Ser ut som det ikke passer baki, men luka går faktisk igjen

Ser vel litt sykt ut dette?

Videre planer er å teste litt høyere tuning. Få mere strøm osv.

Testa mini street show spl også, slo ihvertfall fjorårets rekord
                                Jonas Tautra

Comment

Working...
                                X