Vil nok tro det blir noe annet med ny forsterker, mere strøm og noen timer med innspilling..skal legge ut bilde av kassa i bilen etterpå😃
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lerberen Lyd & Galskap
Collapse
X
-
Kobla opp voltmeter igår, og var helt nede i 11.8V på full spiker (med ZPA), uten ekstra batteri. Idag skal jeg kople opp Biltema batteriet og en stk RF t2500bcdp forsterker å se hvordan det fungerer. Forsterkeren min er ikke sendt fra LIB enda, men krysser fingrene for at den kommer til Fredag, da alt "må" være oppe å gå til helgen, igjen. Kan prøve på ny film med ekstra batteri og ny forsterker 😃VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Da var nytt batteri montert og RF forsterkeren..det ble mer som forandring!! Til og med jeg syns nesten dette begynner å bli latterlig.. Helt jævlig hvor det rister og trykker nå. Og elementene er langt fra innspilt. Kanskje en skal satse på litt dB drag fremover også..? Naboen starta med kassa i går kveld, og ble nesten ferdig idag før han dro på fjelltur. Regner med vi får inn kassa og resten til han i løpet av helgen..Ble litt småjusteringer for å få inn ei så stor kasse i A4'nLast edited by Tommen; 18-08-2015, 17:08.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Da ble det forandringer når det gjelder frontsettet. Plana var å handle brukt Focal KR2 Power men fikk aldri mere svar fra selgeren, så valget havnet på Blam Live 165.85 fra Bilradiosenteret.no igjen, til en hyggelig pris. Bestillte også Silent Coat lydmatter, 4m2 så har nok til alle flater i begge fremdører og kanskje noe til bakluke. Da er det bare å vente på pakke til over helgen Imorgen kommer LIB 3500.1 noe jeg gleder meg veldig til..spent på hvordan den er i forhold til RF t2500bdcp.
Når frontsettet er montert og dørene dempet så blir det å ta turen til Rindal, til Jonny Børset for justering av frontsettet..Last edited by Tommen; 19-08-2015, 20:42.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Lerberen Lyd & Galskap
Ikke mye liv her, men kjører på med en oppdatering likevell. Mottok idag adapterringene for 6.5" i dørene, og de er nå montert, og tilnærmet alt er forberedt til frontsettet kommer i morgen. Pga tidsklemma, og at jeg reiser neste uke blir frontsettet koblet opp på en midlertidig måte, hvor jeg bruker tilførsel til orginal midbass inn på delefilter og ut til midbass og diskant i Blam settet og kjører kun med Pioneer DEH-80PRS til å dra frontsettet. Neste friperiode blir det handlet 4 kanaler, og nye ledninger etc blir trekt opp.
Legger ved ett par bilder av montering av adapterne:
VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Nå er det fort 2 timer for meg å kjøre, en vei til Steinkjer..hadde det vært noen rundt Tr.heim så kunne jeg kjørt til Værnes neste uke å tatt ei måling på tur inn😃 Neste friperiode tror jeg det blir lagt litt vekt på finishen bak også. Skal se om jeg får lagt ei plate over hele, laga til 1 batterikasse for 2 stk AGM batteri og plass til begge forsterkerne..så blir det demping av tak og bakluke etterhvert.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Fører og passasjerdør samt bakluke er nå dempet med Silent Coat, hvor jeg la 2 lag med butyl bak midbassene. Frontsettet spiller greit, men gleder meg til å få en 4 kanals på settet da jeg tror det vil gjøre den største forskjellen. Diskantene skal få en permanent montering neste friperiode, pr idag står de under dekslet for den orginale diskanten står montert.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Gratulerer med en skranglete bakluke.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Lerberen Lyd & Galskap
Originally posted by ugn View PostGratulerer med en skranglete bakluke.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
Comment