Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lerberen Lyd & Galskap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stjal med meg en del ørepropper fra riggen nå, greit å ha til tider når jeg spiller høyt😆
    Fikk pakka opp forsterkeren i går også, den er ganske svær, faktisk større enn LIB 3500.1 😂

Jeg får vell kjørt lity testing i min bil til neste helg bass-freak. Vært 2 uker offshore nå, nå venter 4 uker fri..

VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Da fikk jeg koplet opp Audison, og lyden i Blam ble som natt og dag..syns faktisk dette frontsettet spillet ganske høyt! Var uheldig med diskantene som jeg kjøpte av Magnus Parson, da den ene ikke fungerer. Han skulle sende oppover ett rekoningskit så jeg får recona den diskanten..deler pr nå frontsettet passivt, og det blir slik til ting faller på plass. Kan prøve å komme med en liten film etterhvert 😊
      VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Ny oppgradering idag. Ny batteripolsko med plass til 2x53mm2 kabler, og oppgraderte til 53mm2 kabel fra dynamo til + pol på batteri. Må anskaffe meg enda en batteripolsko til - pol, slik at jeg får oppgradert jordinga til 53mm2 også. Fått justert frontsettet litt, fått vokalen midt på dashbordet nå så tror tidskompen er ganske grei..å jeg må si dette frontsettet imponerer meg mer og mer😃

VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Liten mod idag..Spenningsmåler i hylla under cd-spilleren. Har jeg hele tiden kontroll på spenningen😊

VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Kjekt med kontroll på spenningen. Så vet du om det blir for spennende
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Har hatt litt problemer med å få kontakt med "Basstard" siste uken, da han skulle sende ett reconekit for den ene diskanten. Svarer hverken på tlf eller mail, plutselig. Har funnet ut at det er brudd i overgangen fra terminaler til spole, så skal prøve å lodde dette i morgen. En ser godt at det ikke er første gangen, så er tydelgvis en svakhet på disse diskantene? Har nå fått laget baffel til diskantene, så håper å få prøvd meg på å lage noen diskanthus i fremtiden. Skal prøve å kople de aktivt imorgen, å justere litt å se om de gjør noen særlig god jobb, og sammenligne med diskantene fra Blam..
              VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Har fått prøvd litt nå idag, men virker som disse er umulige å justere bra uten DSP. De skriker voldsomt og skjærer virkelig langt inne i ørekanalen, låter forferdelig etter min mening..Så jeg får se om jeg går til anskaffelse av DSP, eller om jeg bare bruker det Blam frontsettet, det spiller faktisk meget bra!
                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

LIB subbene og LIB forsterkeren, sammen med Biltema batteriet og noe kabler vurderes solgt. Drar å henter ny bil (min gamle Audi) tilbake i helgen, å vinteren blir å fokusere på å oppgradere motoren ytteligere til neste sesong. Ingenting må selges, så skambud blir ikke vurdert. Men begge elementene med kasse, forsterker, biltema batteri og noe kabling går for 9 000,-. Alt er knappe 2 mnd gammelt. Du vil nok neppe finne noe som spiller så villt til samme pris..
                  VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Lerberen Lyd & Galskap

Touran skal tømmes for stereo, og frontsettet flyttes trolig over i ny bil som ble hentet idag, hvor det skal satses på lydkvalitet og litt bass uten at det tar nevneverdig plass. Dører og bakluke skal dempes, samme som på Touran.
                    Last edited by Tommen; 04-10-2015, 21:15.
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Working...
                    X