Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf mk4,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ble ferdig med taket i dag ble lagt 5 lag silent coat over hele taket, 1cm totalt ble stivt og dødt!

neste som står på listen, er å dempe hele bagasjerommet. Har brukt 16m2 av totalt 32m2 så tipper jeg har nok dempemateriale

Comment

Byttet ut diskantene jeg hadde på dashbordet med fire hertz st 35 felte hornene inn i fremdørene, bilder kommer i morgen, når det blir lyst ute

Comment

Fett! Du leker ikke! Hva vil du si er målet med bgget ditt?
        never enough!

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
          Fett! Du leker ikke! Hva vil du si er målet med bgget ditt?
          Målet er å sette sammen noe som spiller høyt og med skikklig trøkk. Tenkte også etterhvert å laget meg en kasse med høyere tuning, og prøve meg litt på db-drag (bare på gøy)

Comment

Sier meg fornøyd med utsende på dørene for denne gang. Spiller ikke akkurat så veldig pent ennå, men tenker det blir bra når jeg får dempet dørene og byttet spiller Kanskje dsp også?

Bilder av dørene:

Fikk lagt lag nr.2 i hjulbrønnen, i dag

Comment

Sikker på at motoren klarer seg med all den dempingen som du kommer til å påføre hele bilen ?

Morsomt bygg, fortsett med bilder
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
                Sikker på at motoren klarer seg med all den dempingen som du kommer til å påføre hele bilen ?

Morsomt bygg, fortsett med bilder

Hehe problemet med så mye demping er jo vekten, blir ca 100kg tyngre:| jaja, lyd før motor

Comment

Så lenge du klarer å ta løs er det ikke noe problem
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

strøm??

*redigert innlegg*

Ikke noe problem, voltometeret jeg har montert i bilen må være koblet feil. Måler jeg rett på batteri polene har jeg 12,4v og 14,2v ved bilen i gang^^
                    Last edited by rubenrusten; 18-10-2015, 19:00.

Comment

Batteri

Skal snart kjøpe batterier til bilen, vil orginal dynamo klare å ladde flere batteri? 4-5stk 95ah batteri, må nevnest at jeg snart skal bestille en machmann dynamo!

Comment

jada null problem, tar bare litt tid å lade alle batteriene med org dynamo, Sett bilen på vedlikeholds lading ved høyt pådrag. null stress ville sett på singer dynamo også. crafter dynamo skal også passe til golf, er vel 180-200 amp hvis jeg ikke tar helt feil. Men det er opp til deg å bedømme hva som smaker best

mvh kim
                        Last edited by kimafro; 21-10-2015, 12:02.

Comment

...

har ikke gjort stort med bilstereoen den siste tiden, men fikk dempet resten av bagasjerommet og bestilt diverse batteri, kabelstrømper og sikringer er på vei. slenger med noen bilder:

litt rot blir det

lag litt demping på dekslene, dempingen former seg overaskende bra^^

Comment

Originally posted by kimafro View Post
                            jada null problem, tar bare litt tid å lade alle batteriene med org dynamo, Sett bilen på vedlikeholds lading ved høyt pådrag. null stress ville sett på singer dynamo også. crafter dynamo skal også passe til golf, er vel 180-200 amp hvis jeg ikke tar helt feil. Men det er opp til deg å bedømme hva som smaker best

mvh kim
                            ja crafter dynamo har samme feste som golf mk4 og passat
                            MVH Mats S. Erdal

Comment

bra arbeid med lyd isolering. men jeg trur du kommer til og ha front rute vandring som bare det. jeg har 4 lag isolering og glass fiber tak trekk og jeg har mye vandring på front ruten min. og jeg anbefaler og gjøre noe med bak luke låsen din
                              MVH Mats S. Erdal

Comment

Originally posted by svane91 View Post
                                bra arbeid med lyd isolering. men jeg trur du kommer til og ha front rute vandring som bare det. jeg har 4 lag isolering og glass fiber tak trekk og jeg har mye vandring på front ruten min. og jeg anbefaler og gjøre noe med bak luke låsen din

takk for det blir nokk en del flex i rutene ja :S låsen funker bare delvis, må åpne den innen i fra pga litt defekt låsemekanisme... må få ordnet det, men først skal stereoen inn^^ erfaringen min er at ikke alle passat dynamoer er bolt-on på golf, med meg så passet ikke reimen i sporene på en passatdynamo jeg skulle ha inn i bilen for en tid tilbake siden...

Comment

Working...
                                X