Announcement
Collapse
No announcement yet.
Golf mk4,
Collapse
X
-
Sikker på at motoren klarer seg med all den dempingen som du kommer til å påføre hele bilen ?
Morsomt bygg, fortsett med bilder[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
strøm??
*redigert innlegg*
Ikke noe problem, voltometeret jeg har montert i bilen må være koblet feil. Måler jeg rett på batteri polene har jeg 12,4v og 14,2v ved bilen i gang^^Last edited by rubenrusten; 18-10-2015, 19:00.
Comment
-
jada null problem, tar bare litt tid å lade alle batteriene med org dynamo, Sett bilen på vedlikeholds lading ved høyt pådrag. null stress ville sett på singer dynamo også. crafter dynamo skal også passe til golf, er vel 180-200 amp hvis jeg ikke tar helt feil. Men det er opp til deg å bedømme hva som smaker best
mvh kimLast edited by kimafro; 21-10-2015, 12:02.
Comment
-
Originally posted by kimafro View Postjada null problem, tar bare litt tid å lade alle batteriene med org dynamo, Sett bilen på vedlikeholds lading ved høyt pådrag. null stress ville sett på singer dynamo også. crafter dynamo skal også passe til golf, er vel 180-200 amp hvis jeg ikke tar helt feil. Men det er opp til deg å bedømme hva som smaker best
mvh kimMVH Mats S. Erdal
Comment
-
bra arbeid med lyd isolering. men jeg trur du kommer til og ha front rute vandring som bare det. jeg har 4 lag isolering og glass fiber tak trekk og jeg har mye vandring på front ruten min. og jeg anbefaler og gjøre noe med bak luke låsen dinMVH Mats S. Erdal
Comment
-
Originally posted by svane91 View Postbra arbeid med lyd isolering. men jeg trur du kommer til og ha front rute vandring som bare det. jeg har 4 lag isolering og glass fiber tak trekk og jeg har mye vandring på front ruten min. og jeg anbefaler og gjøre noe med bak luke låsen din
takk for det blir nokk en del flex i rutene ja :S låsen funker bare delvis, må åpne den innen i fra pga litt defekt låsemekanisme... må få ordnet det, men først skal stereoen inn^^ erfaringen min er at ikke alle passat dynamoer er bolt-on på golf, med meg så passet ikke reimen i sporene på en passatdynamo jeg skulle ha inn i bilen for en tid tilbake siden...
Comment
Comment