Hvilken lyddemping er det som former seg slik?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Golf mk4,
Collapse
X
-
Du har gjort en helt formidabel dempingsjobb her ser jeg. Har du testa for å avdekke problemområder eller er det helgardering? Jeg er også fornøyd med det produktet. LIB sin matte er også ekstremt lik i pris og tykkelse den er et godt alternativ. Men det er ekstra praktisk med Silent coats rutemønster for å raskere måle-kutte riktige størrelser. På vinteren forvarmer jeg litt med varmepistol hvis det er kaldt, da sitter desom et skudd!never enough!
Comment
-
lenge siden sist
anlegget har nå vært oppe å gå en stund, men er ikke fornøyd med trøkket eller lyden...
bilen er fulldempet (bortsett fra dører), dynamo er installert, batteribanken er på plass... kassa er tunet til 32hz og elementene koblet i 1ohm (sjekket med voltmeter for sikkerhetskyld). noen tips? sett en del på youtube og har hørt med en del andre og tror orion subbene har MYE mer å by på :P
neste som står på listen:
er å prøve å bytte ut spiller og se om det ordner en del. tenker å kjøpe en pioneer prs-80 om jeg kommer over en brukt
bytte ut frontsettet med noe som spiller penere og mer "korrekt". om noen er interessert i hertz mellomtonene og diskantene er det bare å skrike ut
Comment
-
Originally posted by lyd View PostMathias Pedersen sine gamle ja
Tror ikke jeg så hvilken monoblokk du bruker ?
De orion subbene krever SINNSYKT mye for å fungere skikkelig !
Jepp det stemmer
Ddm4 4biltema 95ah agm + 370a machman... To strekk med jord og + fra batteriet fremme til batteriene bak
Comment
-
Originally posted by rubenrusten View PostJepp det stemmer
Ddm4 4biltema 95ah agm + 370a machman... To strekk med jord og + fra batteriet fremme til batteriene bak
Men må være noe rart siden du ikker er fornøyd med lyden\trykket..
Hvor mange liter er kassen, og vet du hvor stor porten er..?
Comment
-
Du har ikke mulighet bygge ny kasse da ? eller er det dårlig med plass..?
Syntes 200 liter høres litt lite ut til og være 2x15"
Solid kasse på 250 liter og port som er bedre avrundet på innside og utside tror jeg det vil spille mye råere og bedre
Bytte av spiller er sikkert ikke dumt det heller
Comment
Comment