Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf mk4,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hvilken lyddemping er det som former seg slik?
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
      Hvilken lyddemping er det som former seg slik?
      Silent coat 2mm demping superfornøyd dempemattene! Får dem på bilstereosenteret til en veldig bra pris iforhold til mye andre dempematter der ute vertfall

Comment

Du har gjort en helt formidabel dempingsjobb her ser jeg. Har du testa for å avdekke problemområder eller er det helgardering? Jeg er også fornøyd med det produktet. LIB sin matte er også ekstremt lik i pris og tykkelse den er et godt alternativ. Men det er ekstra praktisk med Silent coats rutemønster for å raskere måle-kutte riktige størrelser. På vinteren forvarmer jeg litt med varmepistol hvis det er kaldt, da sitter desom et skudd!
        never enough!

Comment

Ser veldig bra ut stå på videre

mvh kim

Comment

Takk for bra tilbakemeldinger! Fått bestilt dynamoen i dag, ble en mechman 370a antatt leveringstid er på ca4uker. Forsterker er også kjøpt så nå venter jeg bare på dynamo og batteri så blir det lyd i bilen!

Comment

hva er totalt dynamo pris? det koster frakt, mva?

Comment

Originally posted by Renovatio View Post
                hva er totalt dynamo pris? det koster frakt, mva?
                Masse

Comment

lenge siden sist

anlegget har nå vært oppe å gå en stund, men er ikke fornøyd med trøkket eller lyden...

bilen er fulldempet (bortsett fra dører), dynamo er installert, batteribanken er på plass... kassa er tunet til 32hz og elementene koblet i 1ohm (sjekket med voltmeter for sikkerhetskyld). noen tips? sett en del på youtube og har hørt med en del andre og tror orion subbene har MYE mer å by på :P

neste som står på listen:

er å prøve å bytte ut spiller og se om det ordner en del. tenker å kjøpe en pioneer prs-80 om jeg kommer over en brukt

bytte ut frontsettet med noe som spiller penere og mer "korrekt". om noen er interessert i hertz mellomtonene og diskantene er det bare å skrike ut

Comment

Noen bilder av subbene,kassen,port osv montert da ?

Comment

noen bilder

har ikke noen bra bilder av kassa, skal få tattt noen legger ved et bilde av kassen når tidligere eier hadde den.
                      overse rot å støv.. hehe

og ja, veit det er en litt merklig måte å montere htkabler på, meningen er å montere bolter, sann at man kan forandre motstand som man vil

dynamo

Comment

Mathias Pedersen sine gamle ja

Tror ikke jeg så hvilken monoblokk du bruker ?

De orion subbene krever SINNSYKT mye for å fungere skikkelig !

Comment

Originally posted by lyd View Post
                          Mathias Pedersen sine gamle ja

Tror ikke jeg så hvilken monoblokk du bruker ?

De orion subbene krever SINNSYKT mye for å fungere skikkelig !

Jepp det stemmer

Ddm4 4biltema 95ah agm + 370a machman... To strekk med jord og + fra batteriet fremme til batteriene bak

Comment

Originally posted by rubenrusten View Post
                            Jepp det stemmer

Ddm4 4biltema 95ah agm + 370a machman... To strekk med jord og + fra batteriet fremme til batteriene bak
                            Det skal jo holde i massevis det..!

Men må være noe rart siden du ikker er fornøyd med lyden\trykket..

Hvor mange liter er kassen, og vet du hvor stor porten er..?

Comment

Ca 200l, tunet til 32hz. Har fått flere til å reine på det

Tror du bytta av spiller har noe for seg? Har en alpine 9853r, denne er noen år bak seg.

Comment

Du har ikke mulighet bygge ny kasse da ? eller er det dårlig med plass..?

Syntes 200 liter høres litt lite ut til og være 2x15"

Solid kasse på 250 liter og port som er bedre avrundet på innside og utside tror jeg det vil spille mye råere og bedre

Bytte av spiller er sikkert ikke dumt det heller

Comment

Working...
                                X