Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sigbha; Chevrolet Tahoe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sigbha; Chevrolet Tahoe

Heihå, driver sånn sakte men sikkert og oppgraderer litt lyd i bilen så kan jo få igang en tråd her for å hente tips og triks.

Bilen er en ganske orginal Tahoe av 2001 årgang.

Til nå har jeg fått i den diverse kabler, en Lib 1500-1d, en Lib 1221-D1 i en kasse tunet til rundt 33Hz og en ganske billig Pioneer spiller som får stå der en liten stund.

Har liggende diverse forsterkere fra tidligere, blant annet en som jeg skal kjøre på frontsettet ettehvert når jeg får bestemt meg hva jeg skal satse på der.

Ferdigtrekt med kabler og alt på plass igjen

Forsterker på plass, her må ingen henge seg opp i rotet for det skal bli ryddet opp i så snart gradestokken viser varmere enn 0*

Kassen, denne er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med for å få det finest mulig opp i mot den orginale fargen.

Ellers så er vel førstepri å få skiftet ut di orginale høytalerene i bilen og å få lyddempet den en del etterhvert.

Setter stor pris på alt av tips og tilbakemeldinger.

Sinnsykt kul bil. Elsker felgene... Tahoe er en av mine alltime favorittbiler!
    Her har du jo et hav av plass å jobbe med. Sikker på at du ikke skal ha inn en 12' til? Jeg ville dessuten prøvd med elementet oppover (bare snu kassa) for å se om det gir noen forbedring.
    Godt jobba sålangt. Bare å ta turen bort hvis du trenger å "sparre" noen ideer, eller trenger noe koblingsutstyr og småtteri. Har mye liggende.
    never enough!

Comment

Siklet lenge på Tahoe i flere år før jeg turte å kjøpe, hovedsaklig på grunn an forbruket og ryktet dem har fått på enkelte ting, mye på grunn an di tidligere dieselene.

Har tenkt endel på ett element til, men på grunn av at jeg må ha plass til både barnevogn og hundebur så utgår det inntil videre, da trur jeg heller at jeg ville gått for ett større element.

Det kan det fort hende at jeg tar turen den veien

Comment

Har en annen sak, når jeg skiftet spilleren i bilen så mistet jeg lyset i dashbordet og lydsignalet og at lysene er på når tenninga er av, har funnet ut at dette mest sannsynlig er på grunn av an kontakt som ble til overs nå på den nye spilleren som blant annet gikk på lysdimming på orginalspilleren.

For en gangsskyld svikter Googlekunnskapene mine så nå trenger jeg hjelp av noen kloke hoder.

Comment

Har holdt på å feilsøkt endel på lyset i dashbordet, og det viste seg å være dimmebryteren som hadde tatt kveld så det at den ga seg samtidig som jeg skiftet spiller må bare være ganske så tilfeldig, men nå er den skiftet ig oppe å går igjen.

Comment

Working...
          X