Announcement

Collapse
No announcement yet.

r3mark - A4 1.8TQ B6/8E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flott med feedback, syns det går fryktelig treigt framover selv da men :P

Fikk trekt opp taket i svart alcantara i dag, her er to bilder fra prosessen:

Glemte å ta bilde av ferdig produkt før det kom på plass i bilen, og der inne var det for dårlig lys i dag, skal ta noen bilder når jeg kommer tilbake på land igjen fra jobb. Ble fornøyd jeg i allefall, gjenstår bare å lakkere plastdetaljer svart, og bestille svarte solblendere og ting som ikke lar seg lakkere når den tid kommer
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

• hefti prosjekt allså. ble meget pent bak lykke til vidrere
      Einar fleischer

Pioneer
      JL audio
      hertz
      earthquake

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

Comment

• hei..
        hvordan var det å montere inn den Seas 8" i døra ? har du fått spilt noe med den?

har en kamerat meg som "vurdere" Seas 8" i dør (MB C180) som midbass på et Seas diskant + AD 3.5" mellomtone sett, også jeg vurdere selv evt en extra bass element under dashbordet på pass. sida.. tanken er go med seas element der åh siden bruker 2x seas 10 bak.. savner litt bass/trøkk foran i mitt 2veis odr oppsett.. har "problem" med at all bass i min bil blir borte under kjøring... ;(

Comment

• Dæven dette blir bra, ser jo ut som om det er orginalt fra fabrikk!!!

Comment

• Har ikke fått testa 8'erne ennå nei, har utsatt dørtrekkene litt lengre enn forventet, men det blir utpå nyttåret. Skal trekke opp dørene og få på plass 8'erne og kjøre en småtvilsom løsning med kun 8" og 1" til jeg har fått nervene stabile nok til å begynne på de tvilsomme a-stolpene hvor 4" og 1" skal sitte. Byggepause i jula, er ikke helt 100% i formen, så skal holde meg varm resten av året så jeg blir i form til vinterferien min
            Leste en amerikansk test av de RW220, og der konkluderte de med at de gikk kjellerdypt, så jeg håper på å dele av såpass lavt som i allefall 50Hz mellom de og subbene, kanskje lavere om det viser seg å funke
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075

Comment

• Leste prosjektet ditt nå og ser jeg har ganske langt å strekke meg om jeg skal få det like fint. Det skjer neppe men skal prøve å få det pent, men stå på videre=)
              Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
              Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

• Du får se hvor mye det eventuelt tar av når du begynner
                Jeg "skulle bare" når jeg satte igang jeg også, og så ble man litt revet med underveis
                Roar Sørlie
                Tlf 90127075

Comment

• Flott bygg.

Du kan sikkert dele 8" ved 50 hz uten problem, jeg kjører mine 6,5" uten hpf i det hele tatt. Men har ganske små kammer, da. Går fint som bare det.

Comment

• klarer foreløbig holde meg ganske i skinnet når jeg bare skulle begyne på mercha hehe. men tiden vil vise. har vertfall mesteparten som skall inn allerede. hehe
                    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

• Må bare kommentere det arbeidet som er lagt ned i den A4n. Utrolig cleant og ryddig utført. Tror nok eier har fått utdelt mer enn normalt når det kommer til skills vedrørende utførelsen. Skulle ikke bli særlig overrasket om oppsettet låter hysterisk bra heller når alt er på plass.

Gi gass videre.
                      Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                      Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• Det var da voldsomt! Syns jeg aldri blir ferdig jeg, og når siste del er trekt opp må jeg sikkert trekke om det første siden det har blitt slitt siden det var nytt :P

Først og fremst må jeg bli frisk igjen, så jeg kommer igang med litt arbeid. Lei av å surre hjemme med tette ører og småfeber
                        Roar Sørlie
                        Tlf 90127075

Comment

• For lite febernedsettende( les cognac). Av alle ting som ikke hjelper, er cognac det beste.
                          Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• Var innom Bilextra i krsund i dag, og fikk vite at de skal trappe ned bilstereoutvalget til kun et lite standardutvalg. Alt de har inne av utstyr nå skal destrueres på mandag om ingen kommer og kjøper det til skambud.
                            Jeg fikk litt farsinstinkt da jeg mellom masse Boss og annet billig sarv kom over denne lille kameraten:

Vet ikke hva jeg skal bruke den til, men en MB Quart RWE204 får ikke lov til å ende under slegga! Fikk den til den nette pris av 250kr, så det var vel verdt pengene sine uansett Dette er vel etter som jeg har forstått det gammeltypen MBQ også, så den burde vel gjøre litt utav seg også?
                            Roar Sørlie
                            Tlf 90127075

Comment

• litt utenom saken her men, hva her de på bilextra av stereo i "ballsund:P"? ser du har funne deg et røverkupp hehe. tenker ikke på merke som BOSS å CUBE å slikt.

kansje ta meg en tur om de har noe?

Beklager off topic..

Comment

• Tja, det det går mest i sånt dessverre. De har ett og annet Audiobahn liggende, en 12" sub har Fredrik liggende på et bakrom i allefall. Dessverre ikke så mye "dyrt" utstyr, mye mellomklasse og mest sarv. Men det går an å få seg noe helt greit billiggreier til skampris om man står på krava
                                Roar Sørlie
                                Tlf 90127075

Comment

Working...
                                X