Announcement

Collapse
No announcement yet.

r3mark - A4 1.8TQ B6/8E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by r3mark View Post
    Har 1000wattern, 4x150 og 2x150 liggende. Skal monteres i "klomp" med frontene inn mot bagasjerommet, ute i sida på motsatt side av batteriet. Skal bli såre enkelt å justere gain da i allefall
    Heldiggris som har de der. De er jo ganske greie å plassere, spesielt om det kniper på plassen. Har klargjort dobbel bunn i bagasjen der de blir liggende litt i vifteform med glass over.
    Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• Har gjort bittelitt i dag, ingenting som blir synlig men hørbart.
      Har bygget en "tunell" mellom dørtrekket og stålet i innedøra, sånn at mdf-ringen i dørtrekket sitter bom fast i stålet i døra innom. Nå spiller 8" rett inn i dørkassa i stedet for å bruke masse energi på å få selve dørtrekket til å dildre og fise.

Har skrudd 1 stk mdf-ring i stålet i døra, og en på innsida av dørtrekket, så Irma:

Her har polyesteren tørka og tunellen er klar til å forsterkes opp på utsiden med støpeplast:

Ferdig montert og klar får å få dørtrekket skrudd fast i seg:

Tetta skikkelig på innsiden med M1 og et lag med bitoplast.
      Har kun tatt ene sida foreløpig, planen er å gjøre tilsvarende på høyre dør i morra
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075
      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

• Ser bra ut.. merket utrolig stor forskjell når jeg fikk skrudd fast dørsidene mine, og det var "kun" 6,5 tommere...
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Nemlig det jeg mener også. De 6,5" Hertz midbassene jeg hadde før spilte jo bedre enn når jeg hadde de nye seas 8erne rett i dørtrekket, og sånn skal det jo ikke være! Ikke det, de seas 8erne er nok ikke lagd for så alt for mye juling, det har de nok for spinkelt magnetsystem og for mykt oppheng for uansett..
          Kjører de faktisk helt ned til 20Hz nå, og subbene overlapper fra 50 og nedover. Kommer nok til å flytte høypassen på 8erne littegrann oppover, men ikke så veldig mye
          Roar Sørlie
          Tlf 90127075
          Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Working...
          X