Originally posted by autod
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
r3mark - A4 1.8TQ B6/8E
Collapse
X
-
Litt tanker:
Tror den forsterker-racken jeg sveisa blir forkasta, for det blir et lite helvete å kle den inn så det blir fint.
Lurer på å bygge inn en forsterker i hver sin sidevegg, og prøve å gjemme bort monoblokka under dørken i bagasjerommet. Har på følelsen at det vil ta seg mye bedre ut enn sånn jeg hadde tenkt det i utgangspunktet.
Tiden får vise, men skal lufte ideene med Daniel når begge er hjemme på fri igjen, så får vi se hva det blir tilRoar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostLitt tanker:
Tror den forsterker-racken jeg sveisa blir forkasta, for det blir et lite helvete å kle den inn så det blir fint.
Lurer på å bygge inn en forsterker i hver sin sidevegg, og prøve å gjemme bort monoblokka under dørken i bagasjerommet. Har på følelsen at det vil ta seg mye bedre ut enn sånn jeg hadde tenkt det i utgangspunktet.
Tiden får vise, men skal lufte ideene med Daniel når begge er hjemme på fri igjen, så får vi se hva det blir til
Comment
-
Man tar en halv meter 8 kvadrat strømkabel, dytter det inn i flettet svart strømpe, klemmer og lodder på ringkabelsko i en ende og terminerer den andre enden, og vips har man høyttalerkabler som skal brukes inni subben
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
Det der ble snuggentMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Herved bestilt opp nytt frontsett.
Denne gangen blir det treveis med litt futt i;
En 8-4-1 konfigurasjon bestående av:
Seas RW220 8" midbass
Seas RM120 4" mellomtone
Seas RT27F 1" diskant
Satser på å bygge alt sammen inn i fordørene, blir nok en hel del ombygging å gjøre. Kan bli spennende, men får ikke prioritet foreløpig. Elementene ligger fint på hylla til jeg får tid. Måtte nesten benytte meg mens det er kampanjepriser på de.
I påvente av PRS/ODR kjøp etterhvert, fant jeg meg et 3veis aktivt delefilter på ebay:
Grei nok til å begynne med vil jeg tro Den gjør det jeg trenger at den skal gjøre i forhold til aktiv deling. Mulig jeg allerede har kjøpt ODR-spiller før ting skal monteres, men vi får seRoar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
-
Er veldig spent selv!
Er faktisk veldig godt fornøyd med midbassen i oppsettet jeg har nå, så da må jo et treveis system med 8" fra SEAS virkelig bite fra seg
Håper jeg får gjort noe med det i løpet av sommerhalvåretRoar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
-
Ser det er mange som blir utestengt derfra helt uten grunn. Folk som aldri har hverken solgt eller kjøpt ting. Nytter visst ikke å få åpna kontoen heller, mailene forsvinner bare i systemet dems... DritRoar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
Comment