Announcement

Collapse
No announcement yet.

r3mark - A4 1.8TQ B6/8E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nå har jeg mottatt alt av Seas elementer som skal inn i bilen, så da er det vel bare å begynne å bygge!

Det blir litt tankeprosess med tanke på hvordan jeg skal få inn både 4" og 8" i dørene, men skal vel få det til på et vis
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

mmm, jeg er litt misunnelig på den lotusen, den hadde jeg jævlig lyst på i flere år
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

De Lotusene mener du
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075

Comment

gromt det der altså! misunner deg de 8".. du vil får masse dynamikk iallefall!
          Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Detta blir bra. Har seriøst sikla på slike seas elementer selv. Hm...kanksje jeg skulle bytta ut subben min?

Comment

Håper bare jeg får plass til mellomtonen, døra er litt uheldig utforma
              Roar Sørlie
              Tlf 90127075

Comment

Da er valget å skjære ut hull eller bygge ut dørsida da. No problemo

Diskant i stolpen, 8 tommer nederst i døra (hvis det er plass da) og mellomtone oppe på døra?
                Eller skal du ha mellomtonen lengre ned og diskanten i topp av døra?

Comment

Hehe, cluet er at jeg vil prøve å beholde dekorlista på dørtrekket, og da er det ikke mye plass å jobbe på. Får nok til noe, har ikke hastverk! Vil selvsagt helst ha mellomtone og diskant så nær hverandre som mulig. 8'ern kommer der jeg har 6,5 i dag, men ikke "inni" døra sånn som nå.
                  Roar Sørlie
                  Tlf 90127075

Comment

burde klare å få plass til dem øverst i døra, hvis det ikke er jævlig trangt der. må nok bygge litt over kanten, men jeg fikk plass til mine scan speak 12m, som jeg tror er ca samme størelse
                    Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Dæven , dette blir spenndene å se når alt er ferdig

Nice å se at noen satser på komplett Seas Lotus hele veien...

Er den Seas 8" veldig stor i forhold til Seas 6.5".. ?

Comment

SÅnn omtrent like mye større som en hvilken som helst 8" er større enn en 6" ;P
                        Roar Sørlie
                        Tlf 90127075

Comment

vet det ,men tenkte ang dybe på dem osv.. var inne på Eltek sida og så dem der , men kunne ikke se så mye av baksiden på 8" liksom.

Comment

Jeg vil tippe magneten er mer eller mindre den samme som på 6tommern, den er ikke oppskalert hele veien sånn sett, men så er det ikke snakk om en sub heller da. Magneten på 4tommern derimot er imponerende, omtrent like stor diameter som på hullet den skal stå i. Ser for meg at 6tommern er ideell både i 2 og 3 veis systemer, mens 8tommern ikke egner seg for noe annet enn 3veis.

Dybdemålene står jo oppgitt på oversiktstabellen eltek har i katalogen og på nettsidene sine.
                            Roar Sørlie
                            Tlf 90127075

Comment

Blir trangt å få plass til den mellomtonen, det er en voldsom magnet på den saken! Nå ser dere i allefall hvordan dekorlista er plassert på dørtrekket.
                              Roar Sørlie
                              Tlf 90127075

Comment

me fix

Comment

Working...
                                X