what? har du faktisk tenkt til å ha mellomtonen DER?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
r3mark - A4 1.8TQ B6/8E
Collapse
X
-
har dårlig erfaring med plassen under dashbordet i audi.. I min bil er det ikke en cm en gang fra dashen og karroseriet.. da vil mellomtonene stikke så langt opp mot ruta, noe som ikke er genialt det heller
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postfrontruta di ligger ikke over hele dashen da
Comment
-
Elendig med plass på undersida av dæsjn er jeg redd ja.
Sparkepanel blir det i allefall ikke, må prøve på å få mellomtonene over "lårhøyde" i allefall, hvis ikke er det bortkasta med 3veis vil jeg si. Får se hva Daniel har av forslag når han kommer hjem, så finner vi nok på noe lurt.Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostElendig med plass på undersida av dæsjn er jeg redd ja.
Sparkepanel blir det i allefall ikke, må prøve på å få mellomtonene over "lårhøyde" i allefall, hvis ikke er det bortkasta med 3veis vil jeg si. Får se hva Daniel har av forslag når han kommer hjem, så finner vi nok på noe lurt.
Comment
-
Gjort litt småting i dag:
Limt på toppen på subkassa med grovfibra glassfibersparkel. Bruker dette fordi kassa ble litt ujevn så det er rimelig mye gliper som måtte fylles. Den sparklen funker jo fint som lim også, så den gjør to fluer i ett smekk.
Har også lagd MDF-ringer til 8tommerene som skal i dørene, montert nedsenka islagsmuttere på baksida, siden det kommer flere ringer bakom når jeg får begynt på dørtrekkene.
Detalj, nedsenka islagsmuttere:
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
Knalldag på verkstedet i dag!
Sol og tjuemye grader i lufta, det er sånn vi liker! Greit å kunne smekke opp en grill rett utafor og nyte synet av hurtigruta snu på havna. Vil nok påstå vi har ett av de bedre verkstedlokalene sånn sett
Fått så smått begynt å ruinere dørtrekkene mine nå, støpt inn ring til 8" midbass i ene døra:
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
Bestilt meg litt kabel mens jeg sitter på jobb.
36meter 4kvadrat Supra høyttalerkabel og 15meter supra signalkabel.
Blir å bytte ut de gamle Ergo/Biltema høyttalerkablene og de litt billige dynabel signalkablene. Ligger tre par signalkabler fra headunit og bak sånn det er nå, men i og med at jeg har en Alpine 4veis DSP på vei i posten blir det å luke ut litt i deRoar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
det blir nok bra vettu! er et herk å trekke så mye tjukk kabel ut i døra, men det funker vel! ser utrolig solid ut den kassa iallefall!
Comment
Comment