Announcement

Collapse
No announcement yet.

r3mark - A4 1.8TQ B6/8E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litt derfor jeg har lyst å kun ha midbassen i døra, så slipper jeg unna med en kabel ut dit, sånn som jeg har nå
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

• Hadde ei lita økt i dag, var og kjøpte 12 meter med firkantrør så jeg kunne begynne på ramma til dørken.

Sveist hovedramma, den ligger over der som det var bagasjesikrings-punkter før, og skal skrus fast der med 8stk M6 bolter. Burde sitte greit det Skal inn med en avstiver på midten, så blir det to siderammer som skal boltes i bunnramma. Skal dempe resten av bagasjen også, har noen ark med M1 liggende til formålet.

Trakk opp toppen av subben, det skal ei dekkplate av MDF over elementene etterhvert. Trakk subben i svart vinyl, bare sånn at det ser litt greit ut når dekkplata/dekslet tas av. Overraskende strekkbar den vinylen, var gjort på 123.

Blir ei lita økt i morra også. Holder på og hjelper en kompis med en Golf 2 samtidig, så det er begrenset hvor mye jeg får gjort med delfinen min. Skal prøve å få plassert avstiver og skru fast ramma i morra. Føler det er på tide jeg blir ferdig med bagasjerommet.

Planen er å lage ei bagasjesone i forkant av subbene, med et lastenett som spennes opp mellom sideveggene. Da kan jeg bruke forkanten av bagasjerommet til eventuell frakt uten å riske at ting faller ned og skader subbene
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075

Comment

• Framgang igjen!
        Mer eller mindre ferdig med siderammer i bagasjen, med innfestning til forsterkere og DSP. Eneste som står igjen er sikringer og batteriet.

Et spørsmål angående AGM-batterier; mitt Northstar har begynt å produsere en del surt vann. :-O Ble fortalt at det skulle gå fint å montere det sideveis, men når det lager så mye vann vet jeg ikke om jeg tør ha det montert sånn lengre..
        Mulig jeg kvitter meg med det og skaffer meg et fysisk mindre batteri som kan monteret med toppen opp.

Bilder:
        Venstre sideramme, DSP plassert bak ene forsterkeren

Begge på plass, blir trangt men det skal nok gå greit

Sånn ser det ut pr dags dato
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075

Comment

• uuuh blir ikke dumt

Comment

• Fikk fingern utav ræva og gjorde ferdig noe som brude vært gjort for LENGE sida, hattehylla!

Pussa ferdig og klart til å trekkes

Da ble det sånn
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075

Comment

• Ser da virkelig lovende ut!

De lotusene er gode som gull!
              Savner min vesle 10'er i 90'civic'en.. ;D
              Magnus kjører Corolla E11...

Comment

• dette ser da lovende ut gleder meg til å se mere her
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• endelig har du gjort ferdig hatthylla :P Stoppet opp nå eller? Sett noe av bilen min???

Comment

• Tatt noen dager fri fra alt støvet nå ja, må ha litt ferie jeg også!
                    Bilen din står vel og regner vekk med flassa lakk regner jeg med.. Kan kjøre forbi en tur i helga og se jeg
                    Roar Sørlie
                    Tlf 90127075

Comment

• Det går trått for tida, men noe skjer i allefall.
                      Fått lagd meg en "boks" som kontrollenheten til DSP'n skal stå i.

Blir mye spaklingsarbeid for å få trekt om dørtrekkene framme, må nesten ha de ferdig før jeg kan begynne å ødelegge A-stolpene ;P
                      Jeg får neppe gjort så mye de neste tre ukene, siden jeg er tilbake på skift på jobb og må kunne reise når som helst.
                      Roar Sørlie
                      Tlf 90127075

Comment

• Nice å kunne hjemme den vekk slik..
                        Men er det ikke litt upraktisk når du skal sitte godt tilbakelent i førersetet og lytte (samt justere) at den står helt i andre enden av bilen.. ? (Med mindre du har unormalt lange armer da )
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• Skal ikke drive å justere så mye håper jeg
                          Satser på å finne et sound jeg er fornøyd med, og eventuelt et par andre presets (boksen har jo mulighet for å lagre 6 presets).
                          Lurer blandt annet på å lage et preset som er pasasjervennlig og et som er egotrip for fører (med tanke på tidskorrigering). Vi får se
                          Roar Sørlie
                          Tlf 90127075

Comment

• displayet kan man jo ha slakk i ledningen på da, så man kan sitte i setet og justere.. trenger heller ikke ha displayet koblet i etter at det er justert heller..
                            sound.vision.soul

Type R

Comment

• Originally posted by LLH View Post
                              displayet kan man jo ha slakk i ledningen på da, så man kan sitte i setet og justere.. trenger heller ikke ha displayet koblet i etter at det er justert heller..
                              Ja det var mer dette jeg tenkte måtte blitt bra.. Men er jo litt fett å ha utstyret montert hide-away også da
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• Blir uansett maaaasse inn og ut av bilen under kalibreringa, kan ikke sitte i bilen mens jeg kjører kalibrering med pc uansett.
                                Roar Sørlie
                                Tlf 90127075

Comment

Working...
                                X