Announcement

Collapse
No announcement yet.

r3mark - A4 1.8TQ B6/8E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begynt på diskant/mellomtonepodsene Blir MYE tilpasning før det kan tenkes i retning av å trekkes opp.
    Litt usikker på hva jeg skal trekke de opp med, ancantara er utelukket pga fasongen, og vinyl må vel spesialbestilles om jeg skal beholde noen lunde samme farge som det er fra før...
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

• Update:
      Fikk hjelp av Daniel til å begynne å trekke opp dørsider i dag! Begge to en smule reduserte etter nattas bruduljer, men vi gikk da løs på det likevel!

Ble ikke helt fornøyd, fikk noen bobler enkelte plasser, så hvis dør nr 2 blir betraktelig bedre er det muligheter for at jeg gjør om igjen dagens forsøk.

Daniel i sving med limsprøyta. Filmsnutt her

Her er et foreløpig "mockup" bilde av hvordan det kommer til å se ut:

Alcantara'n i pyntepanelet er bare trykt på plass sånn delvis for å se hvordan det vil ta seg ut.
      Jeg har tro på at det kan bli veldig bra
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075

Comment

• Nå kommer jeg til å legge tråden min død ei god stund framover.
        Delvis pga at jeg er totalt dritlei av å bruke så mye av sommern på å holde på med bilen jeg aldri blir ferdig med, men også fordi jeg føler det er så lite respons å få her inne at det ikke er noe vits. Det er liksom de samme folka som kommenterer på hverandres prosjekter hele tia, det virker i allefall litt sånn for min del.

Oppdaterer heller senere i høst når jeg har fått gjort litt mer, så har dere litt mer å se fram til.

Adios og god sommer fra meg!
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075

Comment

• Sidedøra ser veldig bra ut foreløpig! Prosjektet ditt ikke minst, ser frem til resultatet Er ikke like flink til å kommentere prosjekter her, det vet jeg, men det er mye av de samme folkene som kommenterer ja. Håper du finner igjen lysten til å jobbe og slenger opp noen bilder når du gidder
          VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

• Lest igjennom tråden din i dag, jeg ser frem til flere bilder fra dette prosjektet, det er godt å høre at det er flere en meg som blir litt lei til tider. jeg gruer meg til å begynne på mine egne dører.
            Stig-André

Comment

• Ble jaggu gjort litt igjen på dette prosjektet også! I dag lekte jeg litt med sveisapparatet og gjorde sånn halvveis ferdig batteriholder til det nye Odysseybatteriet mitt:

Vinkelstål ramme i bunn, med sveist oppheng lengre opp

Sånn ser det ut med batteri

Det eneste som gjenstår der nå er å lage ei bøyle som holder batteriet på plass i holderen. Regner med at det blir en enkel sak med en stålbøyle som skrus fast over batteriet.
              Roar Sørlie
              Tlf 90127075

Comment

• Ser meeeget bra ut dette, roar. Keep up.
                Pen løsning på batteriet.
                Sture Vedal

Comment

• jøss.. funnet arbeidslysten igjen roar???

Comment

• blir fette bra det der, ser vannvitti strøkent ut, å fan det e direkte deili å se en som e så nøye
                    Mvh Thomas Pedersen
                    -------------------------------------------
                    1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus

Comment

• Takker og bukker. Blir ikke gjort så mye i slengen, men jeg tenker som så at bedre å ta seg god tid og gjøre det skikkelig
                      Roar Sørlie
                      Tlf 90127075

Comment

• Update!

Jobber med bagasjerommet for tida, har fått på plass rammene og begynt å kable litt. Har skrudd fast strips-festene, her skal ikke ting løsne! Lodda og trekt signalkabler fra DSP ut til forsterkere, alt sammen med fletta svart strømpe utenpå. Må ut og kjøpe nye strømkabler i morra, de jeg hadde liggende er for korte.

Sveiseapparatet bråka for mye, så har ble noen biter damplifier løsninga

DSP med kabler til forsterkere.

Signalkabel til monoblokk i forkant av bunnramma, samt remote.
                        Roar Sørlie
                        Tlf 90127075

Comment

• Har forøvrig også dempet litt ekstra i bagasjen. Blandt annet har reservehjulbrønnen fått et lag med damplifier oppå det ene laget M1 som jeg la tidligere. Delen av den mot støtfangeren trengte ennå mer, så der er det nå 1 lag M1, 2 lag damplifier og ei god plate Bimast Bomb. Ennå syns jeg det kunne vært dempa mer, men det får da være måte på! :P

Kommer til å klaske på et lag med matter på baksiden av forsterkerene også, siden de faktisk har skranglepotensiale i og med at de ikke har bakplata hvilende mot noe.
                          Det siste jeg skal dempe før jeg gir meg er taket, men det tar jeg samtidig med at taket trekkes om etterhvert!
                          Roar Sørlie
                          Tlf 90127075

Comment

• Jordpunkt (ikke det beste, men jorda er mest for ladding av batteriet i mitt oppsett)

Strøm fra en side av bagasjerom til den andre, helt bakerst

Det blir trangt rundt strømsentralen, men det går nok
                            Roar Sørlie
                            Tlf 90127075

Comment

• Ser veldig pent og ryddig ut.
                              Kanon prosjekt dette her!
                              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• Rått prosjekt! Ser ut som alt arbeidet er grundig gjort.. Nydelig!
                                Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

Brenden Consulting:
                                - Lager websider

Comment

Working...
                                X