Batteri feste måtte jeg fjerne for å få plassert aktuatoren.
Setter batteriet der hvor jeg hadde tenkt til å ha laderen, så fester jeg laderen bak aktuatoren.
Fikk testa Aktuatoren, har ikke kobla noe rele ennå det kommer senere.
Takker, knota lit når jeg skulle finne riktig plass til aktuatoren. Den måtte ikke heve seg mer en 49cm i ytterkant, da ville den gå rett i kanten på luka. Når man driver på alene å skal prøve å holde 3-4 ting samtidig så er det ikke altid det går lett.
blir kanon bra dette. synes det er skremmende bra kvalitet over bygg som blir gjort... netopp derfor jeg som vanlig mannen i gata lurer på å konkurere.. har liksom ikke noe å stille opp med mot dette....
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
blir kanon bra dette. synes det er skremmende bra kvalitet over bygg som blir gjort... netopp derfor jeg som vanlig mannen i gata lurer på å konkurere.. har liksom ikke noe å stille opp med mot dette....
må ikke bli skremt,er ikke nødvendig med stålrammer å mye hokkus pokkus! har du god lyd og alt sitter fast så kommer du langt i de "mindre" klassene.
"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Det er ikke nødvendig å gå så langt som det jeg gjør, jeg liker å prøve meg frem på ting jeg ikke har gjort før. Dessuten så har jeg planer om å gå høyere opp i klassene etterhvert. Selv om jeg lager stålrammer og div, så er det ikke det samme som å få bra lyd i bilen. Det er som Jonny.B sier, bare det sitter fast og du synes du har god lyd så bli med.
Jeg synes du bør være med på konkurransene, du lærer mye samtidig så er det GØY. Jeg har kunn drevet med bilstereo i litt over 1 år og synes dette er gøy, derfor prøver jeg meg frem på forskjellige måter.
Dette kommer sikkert du til å gjøre etter noen konkurranser også
Comment