Announcement

Collapse
No announcement yet.

GalantV6: Ny ombyggning

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

det er litt forsjkelig fra rele til rele. et par eksempler:

et eksempel:
    Aleksander Hammernes
    Trondheim (Hitra)
    JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

Comment

Originally posted by Hammernes View Post
      3 min i paint. tar utgangs punkt i at den fjernkontrol motakeren din gir 12v ut på utgangen sine.

Se, gutten har lært sine saker på FVGS Hehe..Ser meget bra ut Tore, stå på!!
      VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Dagens oppdatering.

Har fått lagd fester til aktuatoren.

Batteri feste måtte jeg fjerne for å få plassert aktuatoren.
        Setter batteriet der hvor jeg hadde tenkt til å ha laderen, så fester jeg laderen bak aktuatoren.

Fikk testa Aktuatoren, har ikke kobla noe rele ennå det kommer senere.

Tore
        1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
        Pioneer, AD, Audison, Soundstream

Comment

Kult!! Dyktig kar du, Tore! Stå på!!

Comment

Originally posted by InstallBay Hamar View Post
            Kult!! Dyktig kar du, Tore! Stå på!!
            Takker, knota lit når jeg skulle finne riktig plass til aktuatoren. Den måtte ikke heve seg mer en 49cm i ytterkant, da ville den gå rett i kanten på luka. Når man driver på alene å skal prøve å holde 3-4 ting samtidig så er det ikke altid det går lett.

Tore

Comment

ser bra ut!!
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

dette har jeg virkelig trua på gitt

flink du!!!
                Mvh
                Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

kommer mange bra konkuranse biler iår,la oss håpe på en spennende sessong!
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Originally posted by Tufte View Post
                    dette har jeg virkelig trua på gitt

flink du!!!
                    Takk takk.
                    Har stor tro på at det vil bli lit bedre lyd i bilen etter ombygging.

Tore

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
                      kommer mange bra konkuranse biler iår,la oss håpe på en spennende sessong!
                      Enig, bare folk blir med på flere enn en konkuranse.

Tore

Comment

blir kanon bra dette. synes det er skremmende bra kvalitet over bygg som blir gjort... netopp derfor jeg som vanlig mannen i gata lurer på å konkurere.. har liksom ikke noe å stille opp med mot dette....
                        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

ser bra ut
                          sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                            blir kanon bra dette. synes det er skremmende bra kvalitet over bygg som blir gjort... netopp derfor jeg som vanlig mannen i gata lurer på å konkurere.. har liksom ikke noe å stille opp med mot dette....
                            må ikke bli skremt,er ikke nødvendig med stålrammer å mye hokkus pokkus! har du god lyd og alt sitter fast så kommer du langt i de "mindre" klassene.

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                              Det er ikke nødvendig å gå så langt som det jeg gjør, jeg liker å prøve meg frem på ting jeg ikke har gjort før. Dessuten så har jeg planer om å gå høyere opp i klassene etterhvert. Selv om jeg lager stålrammer og div, så er det ikke det samme som å få bra lyd i bilen. Det er som Jonny.B sier, bare det sitter fast og du synes du har god lyd så bli med.

Jeg synes du bør være med på konkurransene, du lærer mye samtidig så er det GØY. Jeg har kunn drevet med bilstereo i litt over 1 år og synes dette er gøy, derfor prøver jeg meg frem på forskjellige måter.

Dette kommer sikkert du til å gjøre etter noen konkurranser også

Tore

Comment

bra skrevet!

mye mer morro å gjøre ting på sin måte for å få ting til å fungere!
                                www.eirikaspaas.com

Comment

Working...
                                X