Vakkert som vanlig Tore ! Finnes Irma i grønt ??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GalantV6: Ny ombyggning
Collapse
X
-
-
Originally posted by Typhon View PostTenkte å stikke innom ICA Maxi i morgen og kjøpe noen fleecepledd i assorterte farger
Ser bra ut dette her Tore! Blir en ok pussejobb på deg da
Tore1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
Pioneer, AD, Audison, Soundstream
Comment
-
Holder også på med kassa, er ikke helt sikker på om kassene blir som jeg tenkte. Det blir en rar form pga kanten under hattehylla, så kan de heller ikke gå for mye ut i bagasjen pga av ramma til luka.
Her er ferdig baffel. Subben skal ikke felles ned i baffelen pga høyden.
Her ser dere at jeg har kappa i kassa for tilpassning, det blir mer kapping.
Så var det å finne riktig avstand og vinkel.
Etter mer kapping og tilpassning så blir formen lit rar synes jeg.
Så var det å teste begge kassene.
Formen på kassa blir noe sånt som dette, tror jeg.
Andre synspunkter tas i mot med takk. Vurderer alle forslag da jeg ikke er helt fornøyd med formen på kassene. Jeg skal gjøre ferdig en kasse før jeg bestemer meg på hva jeg gjør.
Comment
-
Originally posted by BK Caraudio View PostDette ser jo sinnsykt bra ut
Subløsningen din er identisk med den jeg egentlig tenkte å bruke, men var litt i tvil på å fjerne så mye stål i hatthylla.
Når det gjerlder hattehylla mi så var jeg på Mitsubishi å spurte om dette var en bærende konstruksjon, det var det ikke. Jeg har ikke kryss stag under som mange kansje har, disse må ikke kappes i. Når jeg får sveisa på noen ekstra stag så blir det stivere en det som var, før jeg kappa så kunne jeg presse hylla både opp og ned med hånda.
Comment
-
Originally posted by Boragirl View PostLurer litt på hvordan du får dette inn i bilen?
Sikkert bare jeg som tenker vanskelig.
Sånn som du ser kassene stå nå, så ser du de står på to plater. Platene settes inn etter at kassene er på plass så løfter jeg kassene litt, vips så er de på plass. Nar alt er klart så boltes kassene med M8 bolter i hattehylla og i ramma, subbene tres ovenfra.
Comment
Comment