prøv å skjær selve luka i 15 grader der den møter den andre kanten..
1: det var allerede foreslått
2: han løste det med stil!
3: Kan folk være så snill å ikke quote ALLE bildene? Det gjør at hver gang du åpner en side, så må du ikke bare bla forbi alle bildene du just så, men også at du må loade dem på nytt osvosv
ja riktig riktig... har noen planer selv. ikke noe stort da. skal bare endre litt på den tre still vinyl greia i midten av dasjen min om det da blir noe suksess å jeg gider å fortsette med dette etter denne sesongen.
men nok ot.
rekner med du har noen hetiger planer ettersom de er hemmelige
ja riktig riktig... har noen planer selv. ikke noe stort da. skal bare endre litt på den tre still vinyl greia i midten av dasjen min om det da blir noe suksess å jeg gider å fortsette med dette etter denne sesongen.
men nok ot.
rekner med du har noen hetiger planer ettersom de er hemmelige
Det blir nok ikke så heftig, men det er greit å være sikker før jeg sier noe.
Det blir nok ikke så heftig, men det er greit å være sikker før jeg sier noe.
Tore
Hvis man sammenligner med resten av arbeidet ditt, så er jeg sikker på det blir heftig det også!
Men skjønner tanken om å vite litt om hvordan det blir før man slenger ut for mye info. Har hatt samme tanken anng. dashbyggingen min også, men nå er det blitt for sent å snu, så da la jeg ut litt..
Spent på å se hva du finner på for spenstige "tankslignende" løsninger fremover..
Har ikke fått gjort så mye i dag, kun renskåret kantene på trekket til hattehylla.
Ellers så er sønnen min i aksjon med sin kasse, det er første gangen han lager en kasse. Her blir det 4 stk 8" boxtere som jeg hadde liggendes, settes i en 50 liters kasse.
Comment