Alt så veldig gjennomført og riktig ut Tore. Ser så lett ut når du jobber og kommer deg "fremover".
2 sidedeksler på hver side + et i midten helt bakerst du skal ha?
Alt så veldig gjennomført og riktig ut Tore. Ser så lett ut når du jobber og kommer deg "fremover".
2 sidedeksler på hver side + et i midten helt bakerst du skal ha?
Blir 2 sidedeksler, blir også et deksel under hattehylla. Bakerst er jeg usikker på ennå, blir å lage noe som trekanten og reservehjulet (på boks) kan ligge i.
Må jo ha med det også på tur.
Hvordan fester du disse dekslene i bilen når de er ferdige forresten?
Blir noen fester bakerst, ellers så er det frest spor i plata rundt hele. Dekselet skal forhåpentligvis gå i det sporet nede og gummilista rundt bagasjen skal feste dekselet oppe. Funker ikke dette så finner jeg på noe, får nok festa det
Har hatt en del uflaks den siste mnd så har ikke fått oppdatert med noen bilder.
Måtte støpe om 3 deksler + lage nytt deksel bakerst, så fikk jeg problemer med øyet deretter senebetennelse i armen. Alt kom på en gang, men prosjektet er fortsatt oppegående.
Her er bilder av hvordan ting ser ut i dag, skriver ingen kommentarer til bildene dere får heller spørre.
Det er som Typhon sier, støpeplast uten fyllstoff.
Du bruker det som heftgrunn før du legger på støpen, da sitter støpen mye bedre. Den grå massa du ser på ene bilde er med fyllstoff.
Da har jeg fått gjordt litt i dag også.
Holder på med griller til hattehylla, venter på trekk til grillene. Hattehylla skal trekkes i beige vinyl og grillene i svart stoff.
Så har jeg prøvd å lage meg en logo, her brukte jeg 4mm splen. Mulig jeg prøver å lage den i aluminium i steden.
Holder også på med dekselet under hattehylla, dekselet skal ikke deles så det kan bli litt knot å sette på plass kassene. Men det må prøves før jeg finner på noe annet.
Ellers så har jeg tilpassa dekslene til hverandre så der gjenstår det bare lit pussing så er de klare til å få på seg noe vinyl.
Comment